Neosurvivalist Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Hoi iedereen, Ik lurk hier al een tijdje maar heb verder nooit wat geplaatst. Hierbij dus. Het valt me op dat veel mensen zich niet echt lijken te bewapenen en dit niet meenemen in hun BOB. Is dat correct of ligt het aan mij? Al zorg je maar dat je wat munitie hebt, ook handig om vuur te maken trouwens. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Welkom. Over wapens (en dus ook munitie) wordt niet gesproken op dit forum. Dit kan je terugvinden in de forumregels. Dus het klopt wel dat je er niets over leest. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Hoi iedereen, Ik lurk hier al een tijdje maar heb verder nooit wat geplaatst. Hierbij dus. Het valt me op dat veel mensen zich niet echt lijken te bewapenen en dit niet meenemen in hun BOB. Is dat correct of ligt het aan mij? Al zorg je maar dat je wat munitie hebt, ook handig om vuur te maken trouwens. hint: je vertoeft al even hier op het forum, dus had je de forum regels ook even kunnen lezen ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Hoi iedereen, Ik lurk hier al een tijdje maar heb verder nooit wat geplaatst. Hierbij dus. Het valt me op dat veel mensen zich niet echt lijken te bewapenen en dit niet meenemen in hun BOB. Is dat correct of ligt het aan mij? Al zorg je maar dat je wat munitie hebt, ook handig om vuur te maken trouwens. Ipv te "lurken", had je beter eerst de regels die hier gelden gelezen: http://preppers.nl/forum/threads/12-Forum-regels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeman Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Kan me het wel voorstellen hoor. In de webshop verkopen ze ook kogelwerende vesten en alarm pistolen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Kan me het wel voorstellen hoor. In de webshop verkopen ze ook kogelwerende vesten en alarm pistolen Beide zijn geen wapens ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Hoi iedereen, Ik lurk hier al een tijdje maar heb verder nooit wat geplaatst. Hierbij dus. Het valt me op dat veel mensen zich niet echt lijken te bewapenen en dit niet meenemen in hun BOB. Is dat correct of ligt het aan mij? Al zorg je maar dat je wat munitie hebt, ook handig om vuur te maken trouwens. Heb jij wel eens geprobeert om een Hark,schoffel ,riek enz in je Bob te doen:( Daarom verneem je o.a ook niets:o En een kilo peper in een oude vergifspuit doet wonderen:p Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Hallo @Neosurvivalist, Welkom op dit preppers forum. Zoals je reeds zal weten kan je hier een schat aan informatie vinden en uren doorbrengen en als je iets niet weet, is er altijd wel iemand die je op weg kan helpen. Ikzelf ben een stuk wijzer geworden en voel me helemaal thuis op deze site. Ben ook al aardig verslaafd aan deze site, pas maar op voor je het weet ben je het ook. Met vriendelijke groet, Popeye. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wilbert Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Al zorg je maar dat je wat munitie hebt, ook handig om vuur te maken trouwens.Munitie is relatief zwaar en biedt volgens mij geen veilige manier om vuur te maken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 @Wilbert...forumregels!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeman Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Beide zijn geen wapens ;-) Ben ik helemaal met je eens. Maar wel gerelateerd want hoe moet je nu vragen stellen over het vest zonder op de materie dieper integaan? Maar ja wat niet mag dat mag niet, maar ik vind het ook vreemd want verdediging is denk ik aardig prepper gerelateerd want kijk bv maar eens op de Duitse of Oostenrijkse prepper site s ook die hebben hiervoor regels maar daar kan wel gewoon over bepaalde zaken gesproken worden. Maar goed hier niet dus wat mij betreft ok. :-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 De Wet Wapens en Munitie beschrijft wat toegestaan en verboden is. Daarnaast wordt alles in een verdachte situatie als een wapen gezien. Wil je iets op zak hebben waar je wat aan hebt ? Neem een kobutan ! https://www.google.nl/search?q=kobutan&client=firefox-a&hs=wjo&rls=org.mozilla:nl:official&channel=fflb&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=2GxeU8OBDofXPc--gfgI&ved=0CDkQsAQ&biw=1600&bih=694 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Hoi iedereen, Ik lurk hier al een tijdje maar heb verder nooit wat geplaatst. Hierbij dus. Het valt me op dat veel mensen zich niet echt lijken te bewapenen en dit niet meenemen in hun BOB. Is dat correct of ligt het aan mij? Al zorg je maar dat je wat munitie hebt, ook handig om vuur te maken trouwens. Op uw vragen geef ik geen antwoord en ook geen commentaar . Maar aangezien die jou eerste post is zou ik voorstellen eens langs de voorstel ronde te gaan . mvg. Geert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 @Communicator, slotje erop! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Slotje er op.... en dat tijdens mijn vakantie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten