Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Ik heb vanochtend 3 glowsticks gehaald bij de big bazar voor 50cent per stuk. Maar ik vind die verpakkingen zo hatelijk. Dus besloot ik er wat anders op te vinden. Benodigd heden per stick: -16 cm PVC buis (1,5 cm diameter) -Ducktape Heel simpel, stop de glowstick in de pvc buis totdat hij niet verder kan door het dikke onderkantje. Tape beide kanten dicht. Voilà! Hij is klaar. De voordelen tegenover de originele verpakking zijn: -Het beschermt net zoals de orginele verpakking tegen het UV-licht. -De stick kan niet per ongeluk knakken, wat wel kan met de normale verpakking. -Het is makkelijker om ergens tussen te doen. Bv. Tactical vests. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Grtz, Iamlordx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Ik heb vanochtend 3 glowsticks gehaald bij de big bazar voor 50cent per stuk. Maar ik vind die verpakkingen zo hatelijk. Dus besloot ik er wat anders op te vinden. Benodigd heden per stick: -16 cm PVC buis (1,5 cm diameter) -Ducktape Heel simpel, stop de glowstick in de pvc buis totdat hij niet verder kan door het dikke onderkantje. Tape beide kanten dicht. Voilà! Hij is klaar. De voordelen tegenover de originele verpakking zijn: -Het beschermt net zoals de orginele verpakking tegen het UV-licht. -De stick kan niet per ongeluk knakken, wat wel kan met de normale verpakking. -Het is makkelijker om ergens tussen te doen. Bv. Tactical vests. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Grtz, Iamlordx slim idee, hoewel ik niet helemaal geloof dat standaard PVC buizen nou echt tegen UV-licht bestand zijn. verder kun je natuurlijk PVC buis nog met veel meer kleine dingen gebruiken, relatief simpel waterdicht te krijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2014 @houthe echt UV bestand hoeft ook niet, als de sticks maar niet volledig bloot worden gesteld wanneer je ze bv. In een vest draagt. PVC is na ducktape het beste "overal voor te gebruiken" item Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
houthe Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 @houthe echt UV bestand hoeft ook niet, als de sticks maar niet volledig bloot worden gesteld wanneer je ze bv. In een vest draagt. Ok, wist ook niet dat die glowsticks tegen UV beschermd moesten worden. PVC is na ducktape het beste "overal voor te gebruiken" item Je vergeet de paracord Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2014 Ok, wist ook niet dat die glowsticks tegen UV beschermd moesten worden. Je vergeet de paracord Ik wist t ook eerst niet, ik heb t uitgetest. En inderdaad ik vergeet paracord! :0 Weet jij toevallig waar ik 550 kan halen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 @Iamlordx 550 kopen wij hier.......... http://www.paracord.nl/paracord550 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2014 @phtvs bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Blijft lachen dat eendenband... Duct Tape, niet ducktape Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2014 @phaelin eenden band klinkt veel leuker Nog succes met je weekje zonder power! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
will Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Voor diverse toepassingen. Gemakkelijk op maat te maken. Goed beschermd, met rubberen afdichting. Will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Glow sticks breken ook weer niet zo snel dat er een pvc verpakking om heen hoeft.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2014 @Gamble ik loop het risico liever niet, nu gooi ik die buisjes ook gewoon in mn schooltas met boeken enzo, dan wil ik wel wat bescherming. Maar je hebt gelijk, het hoeft niet inderdaad Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 @Gamble ik loop het risico liever niet, nu gooi ik die buisjes ook gewoon in mn schooltas met boeken enzo, dan wil ik wel wat bescherming. Maar je hebt gelijk, het hoeft niet inderdaad Er is niks mis mee om je spul goed te verpakken, zolang je in je rugzak maar een beetje uitkijkt met al dat gewicht aan verpakkingsmateriaal. Door slim in te pakken gaat er bij mij zelden wat kapot in de rugzak, hoewel die pot mayonaise me altijd bij zal blijven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2014 @Raycoupe bij mij de shampoo in een volgepakte koffer naar frankrijk, me ouders hadden geen zin om t schoon te maken, 3x raden wie dat op mocht lossen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Jam-cupjes uit mn WOL pakketje die klappen in mn Opsjas... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2014 @Nazdrovje dan hebben we natuurlijk ook nog de pakjes chocomelk op de lagere school, wat een zooi geeft dat zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Ik wist t ook eerst niet, ik heb t uitgetest. En inderdaad ik vergeet paracord! :0 Weet jij toevallig waar ik 550 kan halen? http://www.prepshop.nl natuurlijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 http://www.prepshop.nl natuurlijk Dit spul moet en zal ik nog aanschaffen, sterker dan 550 en in camo variant: http://prepshop.nl/buitenleven/diversen/mil-c-5040h-type-iv-paracord-woodland-camoflage Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 @Raycoupe bij mij de shampoo in een volgepakte koffer naar frankrijk, me ouders hadden geen zin om t schoon te maken, 3x raden wie dat op mocht lossen Dat heb ik ook wel eens meegemaakt, sindsdien gaan al dat soort zaken bij mij ook nog in een ziplock zakje en/of plak ik de dop vast met ducttape. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 28 april 2014 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2014 @AWOL dat doe ik nu ook, leren van je fouten is nog altijd de beste methode Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchPointOfView Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 paracord.nl heeft ook een groot assortiment, mill en commercieel. (tot typeIII) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nazdrovje Geplaatst: 28 april 2014 Delen Geplaatst: 28 april 2014 Offtopic? Ging volgens mij om een Breaklight beschermhoes ofzoiets? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xxmarijnw Geplaatst: 1 mei 2014 Delen Geplaatst: 1 mei 2014 Dat heeft me op een idee gebracht! Dankje Iamlord en will! Ik ga dit maar eens uitproberen en daar mijn "kostbare" prepspullen instoppen! - xxmarijnw Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 1 mei 2014 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2014 @xxmarijnw dat kan inderdaad, een grotere pvc buis met een waterdichte dop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nomad_404 Geplaatst: 25 juni 2014 Delen Geplaatst: 25 juni 2014 Ik ben hier onlangs een mooie oplosaing voor tegen gekomen. Een Lightstickshield. Volgens mij op http://www.degroenebaret.nl. Kosten iets van 3,95 per stuk. Wel jammer van de 10,- verzendkosten die ze rekenen. Maar goed. Je kan een glowstick in de lightstick shield bewaren, maar deze ook als houder gebruiken als ie aan is. Zo schijn je jezelf niet in je gezicht als je er 's nachts mee loopt en kun je hem dimmen of uit zetten als je even geen licht kan gebruiken. Ik heb er in iedergeval een paar op mijn verlanglijstje staan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.