Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Zo, net een bestelling geplaatst. Bevestigd je krijgt de L. Nu alleen nog 1 S en 1 M (kom op dames mooi voor onder de kerstboom als manlief hem koopt) Spreek mij even aan op de chat als je hem nu wilt hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Bevestigd je krijgt de L. Nu alleen nog 1 S en 1 M (kom op dames mooi voor onder de kerstboom als manlief hem koopt) Spreek mij even aan op de chat als je hem nu wilt hebben. De klantenservice is geweldig @Mr. Gold Hartelijke dank voor de service ! Als ik hem heb zal ik een review plaatsen. Overigens heb ik positieve ervaringen met spullen van Mil-tec. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Maat M ook weg. Alleen nog de S, wie o wie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Hoe kan dit zijn uitverkocht... ik heb nog geen eens de keus gehad.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Hoe kan dit zijn uitverkocht... ik heb nog geen eens de keus gehad.... Dat is met de dagaanbiedingen, to good to be true. Wie de nieuwsbrief heeft gekregen (speciale aanmelding voor de dagaanbieding krijgt elke woensdag zo spectaculaire aanbieding (zie blog op Prepshop of hierboven linkje) Hopelijk ben je klein en wil je nu bestellen, nog 1 jas over in maar S (die wel wat groter valt gok ik) :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 http://prepshop.nl/blog/2014/12/ook-de-speciale-onedayonly-acties-per-mail-ontvangen/ Voor een ieder die deze gekte de volgende keer niet wil missen. Dit is dus een andere nieuwsbrief dan degene die je 1 keer per maand (max.) ontvangt. Deze krijg je dus 4 keer per maand en kan je kwalificeren als pure spam :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Dat is met de dagaanbiedingen, to good to be true. Wie de nieuwsbrief heeft gekregen (speciale aanmelding voor de dagaanbieding krijgt elke woensdag zo spectaculaire aanbieding (zie blog op Prepshop of hierboven linkje) Hopelijk ben je klein en wil je nu bestellen, nog 1 jas over in maar S (die wel wat groter valt gok ik) :-) Ik heb eerder besteld dan diegene die het hier melden... maar ik heb geen keus in maat gehad... en er staat in de mail dat je een mail zou krijgen voor de maat... die heb ik niet gehad ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Code ingegeven ? Mail even om welke order het gaat als je wilt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Je kon je maat in het opmerkingen veld zetten bij je bestelling. Heb je dat wellicht gedaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 @appelflapje Dit is wat er in de mail staat: Deze actie gaat als volgt in zijn werk: Plaats artikelen ter waarde van minimaal 60 euro in je winkelmandje om onderstaande code te kunnen invoeren. Zodra wij de bestelling & betaling ontvangen hebben krijg je van ons een mail om je maatkeuze door te geven. Je kan kiezen uit: S, M, L, XL, XXL en XXXL. Maar let op: We hebben slechts een beperkt aantal beschikbaar en op=op. Als de gewenste maat niet meer beschikbaar is, kan je uiteraard wel een andere maat kiezen die wel nog voorradig is! Dus .... volgens mij gaat er wat verkeerd, ik heb niets ingevoerd.... ik heb braaf zitten wachten op een mail die niet gaat komen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Haai @Nickx, Klopt inderdaad, het staat precies zo in de email. Zelf heb ik de gewenste maat ook nog in het opmerkingenveld gezet zodat het maar bekend was. Maar ik snap dat je nu zoiets heb van huh?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 @appelflapje Dit is wat er in de mail staat: Deze actie gaat als volgt in zijn werk: Plaats artikelen ter waarde van minimaal 60 euro in je winkelmandje om onderstaande code te kunnen invoeren. Zodra wij de bestelling & betaling ontvangen hebben krijg je van ons een mail om je maatkeuze door te geven. Je kan kiezen uit: S, M, L, XL, XXL en XXXL. Maar let op: We hebben slechts een beperkt aantal beschikbaar en op=op. Als de gewenste maat niet meer beschikbaar is, kan je uiteraard wel een andere maat kiezen die wel nog voorradig is! Dus .... volgens mij gaat er wat verkeerd, ik heb niets ingevoerd.... ik heb braaf zitten wachten op een mail die niet gaat komen We kijken wel naar de actie code en is voor ons cruciaal om actie te kunnen ondernemen. Als je net Jeroen gebeld hebt dan krijg jij de laatste (S) Dat betekend dat we nu dat de actie voorbij is en de code ook offline gehaald is. Dat het zo snel zou gaan had ik ook niet kunnen denken. Tot de volgende week. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 We kijken wel naar de actie code en is voor ons cruciaal om actie te kunnen ondernemen. Als je net Jeroen gebeld hebt dan krijg jij de laatste (S) Dat betekend dat we nu dat de actie voorbij is en de code ook offline gehaald is. Dat het zo snel zou gaan had ik ook niet kunnen denken. Tot de volgende week. zijn er ook acties waar werkende mensen aan deel kunnen nemen? (niet beledigend bedoeld mocht iemand het zo openemen, heb het enkel over de uren waarop deze gelanceerd worden) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 10 december 2014 Delen Geplaatst: 10 december 2014 Werkend mens hier hihihi de mail kwam rond half 1 in mn pauze. Daarom kon ik gelijk toeslaan *moehahaha*. Maar ik snap wel dat als je geen toegang hebt tot je mail dat wel jammer is... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast morningglory Geplaatst: 11 december 2014 Delen Geplaatst: 11 december 2014 Spulletje net binnen. Helemaal top en bedankt voor het extra'tje. Nu nog een actie met de tomahawk :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 11 december 2014 Delen Geplaatst: 11 december 2014 Spulletje net binnen. Ik moet nog even geduld hebben; de door mij bestelde SideKick heeft momenteel een levertijd van 3-7 werkdagen. Ach ik kan wel wat geduld opbrengen hoor, eigenlijk wilde ik wachten tot later, maar door deze actie moést ik wel nu reageren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 11 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 11 december 2014 Ik moet nog even geduld hebben; de door mij bestelde SideKick heeft momenteel een levertijd van 3-7 werkdagen. Ach ik kan wel wat geduld opbrengen hoor, eigenlijk wilde ik wachten tot later, maar door deze actie moést ik wel nu reageren. Goed nieuws denk ik voor je, er is net een pakket met een sidekick vertrokken, zijn vandaag weer binnen gekomen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 11 december 2014 Delen Geplaatst: 11 december 2014 er is net een pakket met een sidekick vertrokken, Whoehoe, als deze richting het zuiden gegaan is ben ik een blij man! Kan bijna niet wachten tot morgenmiddag: TOP! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2014 En weer terug on-topic.... It's lady's night bij Prepshop.nl De Mamicup De Femmecup En lekker zeiken als een vent, de WoPeeh pocket Dat hoeft natuurlijk niet in het donker met de Goalzero Lighthouse 250 En het gaat nog beter met wat muzikale support: de Goalzero rockout 2 speakers Voor de EHBO kit hebben we weer wat uitbreiding: Care plus waterproof verbandjes Anti insecten spray met deet En natuurlijk ook anti insecten zonder deet Voor het nieuwe seizoen: De tekenkaart Of als je je toch echt zorgen maakt over de teek. De care plus teken test Iets wat we al heel lang nodig hadden zo nu en dan op dit forum voor onze heethoofden waar je dan een beetje afstand van moet nemen: de microlife nc100 Of voor de mensen die alle drukt gewoon aan hun reet laten roesten: de microlife mt400 En ben jij een echt koukleum, STAY STUNED!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 december 2014 Delen Geplaatst: 18 december 2014 Aankomende week komt er weer een geweldige dagaanbieding. Mocht je nog op zoek zijn naar slaapzaken die zo goed zijn dat we ze eigenlijk niet weg willen doen dan mag je even in schrijven voor de dagaanbiedingnieuwsbrief. Dit is dus een andere NB die je krijgt vanuit Preppers en alleen via dit medium gecommuniceerd. Die jassen vallen er bijna van in het niet! (Die jassen komen trouwens niet in de shop, was een rest voorraad omdat @Simurgh de kleur slecht trok) :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 18 december 2014 Delen Geplaatst: 18 december 2014 Komen er ooit kachels in de prepshop? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2014 Komen er ooit kachels in de prepshop? Houtkachels? Die zijn heel erg groot om zelf te doen en via onze partner in houtkachels is die mogelijkheid er al! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 18 december 2014 Delen Geplaatst: 18 december 2014 Komen er ooit kachels in de prepshop? Zelfs met korting :-) http://prepshop.nl/houtkachels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dauntless Geplaatst: 18 december 2014 Delen Geplaatst: 18 december 2014 Het ging over iets als een kachel om in een bell tent te zetten, dus die beaufort gaat daarvoor niet denk ik... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 18 december 2014 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2014 Het ging over iets als een kachel om in een bell tent te zetten, dus die beaufort gaat daarvoor niet denk ik... A zo'n kachel kan ik zo voor je bestellen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.