Molonneke Geplaatst: 4 maart 2014 Delen Geplaatst: 4 maart 2014 In dit NCRV-programma komen mensen met een interessant verhaal aan bod. In deze aflevering een boertje uit het noorden van het land dat volledig zelfvoorzienend leeft, en de "indiaan van Maastricht", die leeft van de natuur en wat mensen hem geven: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1400723 Ik wist niet waar ik hem kwijt moest, dus heb ik hem maar hier gezet, maar hij mag verplaatst worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 4 maart 2014 Delen Geplaatst: 4 maart 2014 Geweldig programma.. Was vroeger ook al op tv voordat Joris Linssen het ging presenteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harmen Stap Geplaatst: 4 maart 2014 Delen Geplaatst: 4 maart 2014 Heb die aflevering gezien. Hij was leuk. Ik vind Showroom altijd wel leuk, maar ik kijk het niet altijd. Meestal komen er nogal aparte mensen in voor, maar langzaam kom je er soms ook achter dat ze minder gek zijn dan je eerst dacht. Sommige mensen hebben gewoon een afwijkende filosofie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Ik heb respect voor iedereen en hoe hij\zij wil leven, mits je niets aan anderen opdringt (religie, cultuur, misbruik). Al wil je in je blote kont rondlopen, dan moet dat bij wijze van spreken kunnen, mits je geen anderen lastigvalt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SuzieQ Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 [video=youtube_share;DuXcvD18ZKQ] Deze vonden wij thuis ook zo leuk.. En Dirk van Noort, nog steeds gebruiken we citaten van hun haha. Kijk maar eens op YouTube, staan er een hoop tussen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 geweldige aflevering echt prachtig, het zijn misschien aparte karakters maar alles wat ze zeggen kan zo op een t-shirt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Die nep-Indiaan had ik trouwens al eens eerder gezien op TV. Volgens mij bij Hart van NL of Man bijt hond of iets dergelijks. Met Cody had ik eerst ook mijn twijfels toen ik zijn eerste survival programma's bekeek, maar nu alleen diepe respect Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Ik heb respect voor zulke mensen die doen wat anderen graag zouden willen maar niet durven! Laat iedereen maar eens goed naar zich zelf en hun eigen levenswijze kijken voor ze ook maar iets over anders denkende en levende mensen zeggen. Groet Calimero Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blaster Geplaatst: 5 maart 2014 Delen Geplaatst: 5 maart 2014 Leuke uitzending,vond vooral de oudere man prachtig,gebruikte alleen regenwater en had geeneens vuilniszakken in huis;)niks kopen is geen afval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.