Dr.Prepper Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Voor $36.000 krijg je bovendien een mooie camo ingang bij je fallout shelter Het hele fotoverslag op http://www.viralnova.com/fallout-shelters en ze zijn te koop bij http://www.atlassurvivalshelters.com (doe mij er drie!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Leuke actie, die wil ik wel reviewen hier in de tuin! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Heeft Ray, ik dacht gehoord te hebben dat jij niet in een bunker zou kruipen ;-) Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Heeft Ray, ik dacht gehoord te hebben dat jij niet in een bunker zou kruipen ;-) Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk Lijkt me een verrekte handig ding om wijn in op te slaan. De optie van @Heksenboot is dat wel even wat goedkoper. Zelf in een bunker gaan zitten lijkt me inderdaad een doodeng idee. Zijn die Amerikanen gek op, maar als er echt wat te halen valt komen onverlaten uiteindelijk toch binnen. Zit je als een rat in de val. 'k Ga dan liever strijdend ten onder, of op de vlucht. 'k Vermoed dat het geen goed lopend artikel in de prepshop zal worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 *dat zandzakken-grapje heb ik maar even verwijderd, maar het was semi-serieus* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Ziet er leuk uit en eigenlijk niet eens zo duur als je kijkt wat je ervoor krijgt. Zouden ze ook in EU verkopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Lijkt mij dat je dan beter een oude Duitse bunker uit WW2 kunt kopen of een oude BB bunker ( http://www.omroepzeeland.nl/nieuws/2014-01-24/617563/liefhebber-koopt-atoombunker-oostburg#.UwJj12J5MU8 ) maar ik geef de voorkeur aan @Raycoupe zegt .Ook mij lijkt het een eng idee gr will 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Lijkt mij dat je dan beter een oude Duitse bunker uit WW2 kunt kopen of een oude BB bunker gr will Zou je niet liever een ijssellinie bunker kopen? Die zijn niet zo ouderwets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GuywithAplan Geplaatst: 17 februari 2014 Delen Geplaatst: 17 februari 2014 Van veraf een goeie camo maar 1 keer er op kloppen en je ingang is gevonden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.