luna1988 Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Op marktplaats staan ze al voor 2,50 als ik me niet vergis! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Op marktplaats staan ze al voor 2,50 als ik me niet vergis! Â Appels? Of bedoel je wat anders? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @Tanfana Gaat dit topic over appels of over wat anders? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 En de appel natuurlijk in de andere zak...  Hahah inderdaad en dat was het voorwerp van interesse   Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @Tanfana Gaat dit topic over appels of over wat anders? Â Â Mmmm... Ik wil ook een leatherman of gerber. Maar voor 2,50 zie ik die nooit op Mp staan. Stuudje had het een paar posten geleden over appels. Die staan wel voor 2,50 op mp. Â Maar als je iets leuks voor weinig op mp ziet staan wil je het dan posten in dit draadje? preppers.nl/forum/threads/8474-Op-Marktplaats-nl-gezien Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Stuudje had het over appels omdat al de messenmannen appel schillen noemen als ze het hebben over het doel en nut van het trekken van hun mes. Eigenlijk zijn de messenmannen dus fruitariers die hulpmiddelen nodig hebben voor hun maaltijd. Â Wel watjes natuurlijk, met een stagnerende stoelgang, want juist de schil van de appel is zo goed voor je en vezelrijk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luna1988 Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Een gerber voor 2,50 kun je vergeten. Als ik me niet vergis is Harmen stap 17. Ik kan me voorstellen dat je op deze leeftijd geen brede beurs hebt. Een creditcard tool is echter al voor een paar euro uit te halen. De kwaliteit zal niet de beste zijn, maar beter 1 dan geen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tanfana Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Stuudje had het over appels omdat al de messenmannen appel schillen noemen als ze het hebben over het doel en nut van het trekken van hun mes. Eigenlijk zijn de messenmannen dus fruitariers die hulpmiddelen nodig hebben voor hun maaltijd.  Wel watjes natuurlijk, met een stagnerende stoelgang, want juist de schil van de appel is zo goed voor je en vezelrijk  Ik gebruik mijn messen bijna nooit voor appels. Het zuur schijnt niet goed te zijn voor je mes. Als werkmessen gebruik ik Opinel 9 en een werkmes van Herder. Prima voor het doorsnijden van touwtjes tot het oogsten van kolen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Stuudje had het over appels omdat al de messenmannen appel schillen noemen als ze het hebben over het doel en nut van het trekken van hun mes. Eigenlijk zijn de messenmannen dus fruitariers die hulpmiddelen nodig hebben voor hun maaltijd.  Wel watjes natuurlijk, met een stagnerende stoelgang, want juist de schil van de appel is zo goed voor je en vezelrijk  Nadeel is dat veel exemplaren bespoten zijn.  Words of wisdom from the fool! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Nadeel is dat veel exemplaren bespoten zijn.Dan koop je de verkeerde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Nadeel is dat veel exemplaren bespoten zijn. Words of wisdom from the fool!  mijn fruit is misschien niet perfect, maar alles is wel onbespoten en buiten in de natuur geteeld en dat smaakt heerlijk als je je eigen vruchten van de arbeid (letterlijk) plukt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 mijn fruit is misschien niet perfect, maar alles is wel onbespoten en buiten in de natuur geteeld en dat smaakt heerlijk als je je eigen vruchten van de arbeid (letterlijk) plukt  Eigen appeltjes plukken? Jammie!     Words of wisdom from the fool! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 Eigen appeltjes plukken? Jammie!    Words of wisdom from the fool!  zet als je blieft dat words of wisdom from the fool uit van de tapatalk, dat is verschrikkelijk irritant  en ja heb 3 appelbomen 2 kersen en dan van van alles wat staan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vincent Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 @Harmen Stap  t/m 1 maart heeft de vrijbuiter http://www.vrijbuiter.nl een outlet met goede producten gister ben ik er geweest en heb een zoon soort multitool gekocht voor 1 euro slaapsak voorheen 160euro nu 50 enzo voort enzo voort.  met vriendelijke groet, Vincent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Changing the mindset Geplaatst: 23 februari 2014 Delen Geplaatst: 23 februari 2014 zet als je blieft dat words of wisdom from the fool uit van de tapatalk, dat is verschrikkelijk irritant en ja heb 3 appelbomen 2 kersen en dan van van alles wat staan  Whaha, sorry man, ik zie mijzelf nou eenmaal niet als slim persoontje:o  Heel erg nice! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 24 februari 2014 Delen Geplaatst: 24 februari 2014 Dank jullie wel. Dat was inderdaad niet zo handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.