Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Geplaatst:
Op 16-2-2025 om 08:27, Jandar zei:

Zeg omaatje, we kunnen het wel beleefd houden

Beste @JandarĀ ,

Sorry...? Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik lees in Oma Miet's reactie niks schofferends in.

Een uitleg over dosering van een paar tabletten en waarschijnlijk geldelijk gewin ,en een onderschatting van de consument door de fabrikant.

Dat lijkt mij iets heel anders dan een terechtwijzing van de gene waarop werd gereageerd.

Maar misschien wordt mijn reactie hier ook alsĀ  aannameĀ  gezien ,dat kan goed zijn.

Dat "omaatje"Ā  , dat vind ik trouwens ook niet bepaald van beleefdheid getuigen....

Had eerst es even opheldering gevraagd, alvorens meteen te gaan zitten hakketakken...

Ā 

groet,

mevr.GrijpstraĀ 

Ā 

Geplaatst: (aangepast)
55 minuten geleden, mevr.Grijpstra zei:

Beste @JandarĀ ,

Sorry...? Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik lees in Oma Miet's reactie niks schofferends in.

Een uitleg over dosering van een paar tabletten en waarschijnlijk geldelijk gewin ,en een onderschatting van de consument door de fabrikant.

Dat lijkt mij iets heel anders dan een terechtwijzing van de gene waarop werd gereageerd.

Maar misschien wordt mijn reactie hier ook alsĀ  aannameĀ  gezien ,dat kan goed zijn.

Dat "omaatje"Ā  , dat vind ik trouwens ook niet bepaald van beleefdheid getuigen....

Had eerst es even opheldering gevraagd, alvorens meteen te gaan zitten hakketakken...

Ā 

groet,

mevr.GrijpstraĀ 

Ā 

Bedankt voor je lieve zorg beste @mevr.Grijpstra

Je bent een verkoelen wolkje met een scherpe zon.

En een verwarmend zonnetje tijdens de koude wintermaanden.

Ā 

Beste @JandarĀ ik heb er van overtuigt dat je even lief bent voor onze @Oma Miet.

We zijn leden die het allemaal goed met elkaar menen, en soms kunnen wij ons ellendig voelen wat zo begrijpelijk is in deze verschrikkelijke tijd, ja we zijn elk lid nodig ook degenen die zich misschien even daar door beroerd uiten, dat is zo begrijpelijk menselijk, enĀ met eenĀ schouderklopje is vrijwel alles weer goed,

en geeft zelf een band van liefde en vertrouwen.šŸ„°

Ā 

Ā 

aangepast door JJ&A
Geplaatst:
20 uren geleden, JJ&A zei:

in deze verschrikkelijke tijd

Huh, welke verschrikkelijke tijd? Ja in OekraĆÆne, Gaza, etc. Heel erg allemaal, maar laten we wel wezen, hier is niets aan de hand vergeleken met die gebieden. Dus niks verschrikkelijk, misschien uitdagend, dat dan weer wel.Ā šŸ‘

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...