Tom Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Nu is er een lijst van Top 10: Ultieme auto’s om een kerstboom mee te halen Maar wij hebben naturlijk een achterliggende reden (BOV) maar nu kun je dus met een gerust hart vertellen dat je een auto nodig hebt om een kerstboom te halen in de bossen (valt dit onder jatten ?). Nu zie ik een aardig 4X4 karretje, kun je ook gewoon naar de LIDL zonder parkeerproblemen of boze blikken omdat ze denken dat je meer geld hebt en dus niets bij de LIDL te zoeken hebt:D Op nummer 1 Fiat Panda 4x4 Monster Truck Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Ik hou wel van een beetje lange boom. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enki Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Hmm, de kerstbomen staan 20 meter verderop in 't bos, moet ik echt met de auto? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zwellever Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Gisteren kwam ik naar aanleiding van een item over Russisch hout laden deze tegen,ook leuk als BOV; http://www.youtube.com/watch?v=iISCrx0xELk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Gisteren kwam mijn broer mijn BOV lenen om kerstbomen te halen, het gebeurt dus echt !! Helaas heeft die s#kk#l ( hoop dat je mee lees ) geen foto's gemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 ik zie in duitsland vooral landrovers met halve bossen op het dak haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Bij mij staat zo een plastieken ding . Die komt van de zolder . Daar heb ik geen voertuig voor nodig . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Of een boom met roze ballen als het past bij de man. [ATTACH=CONFIG]6978[/ATTACH] Deze vind ik wel wat hebben. [ATTACH=CONFIG]6979[/ATTACH] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dontor Geplaatst: 15 december 2013 Delen Geplaatst: 15 december 2013 Of een boom met roze ballen als het past bij de man. [ATTACH=CONFIG]6978[/ATTACH] Hahaha, schitterend, waar blijf je het halen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.