MyronPrps Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 En de rest van NL geen sneeuw? Ego tripper..... Nou vooruit dan maar, niet teveel hoor ik verwacht minstens 2meter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Järv Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Ik hoop wel op wat sneeuw ..... heb het vorige winter echt gemist. Maar ik vrees dat de binnenlanden van spanje weer ontregeld zullen zijn van de sneeuw en 't water en wij hiero in ons sweatshirtje de tuin aan het harken zijn bwvs.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Nou vooruit dan maar, niet teveel hoor ik verwacht minstens 2meter. Laat maar komen, kan ik lekker sneeuwpoppen maken en langlaufen in de bossen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Laat maar komen, kan ik lekker sneeuwpoppen maken en langlaufen in de bossen en iglo's maken, misschien nog wat schaatsen en daarna lekker eten boven het vuur en in het bos overnachten. testosteron gehalte schiet omhoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 @MyronPrps iets met berenvelletje en open haard? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 @MyronPrps iets met berenvelletje en open haard? Begint het aardig op te lijken inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 12 december 2014 Delen Geplaatst: 12 december 2014 Begint het aardig op te lijken inderdaad. Ohja ik vergat het flesje dropshot, whiskey, wijn of bier of wat je smaak ook is nog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 6 mei 2015 Delen Geplaatst: 6 mei 2015 Kan iemand mij nog voorspellen of we nog een horrorwinter gaan krijg deze maand? Of is de glazen bol dichtgevroren? Ik was toen al sceptisch....... http://preppers.nl/forum/threads/7774-The-HORRORWINTER-of-2014-2015!-Prep-maar-warme-kleren!?p=184167&viewfull=1#post184167 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 6 mei 2015 Delen Geplaatst: 6 mei 2015 Het heeft toch zwaar gevroren, op beide polen zelfs! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bus-lane Geplaatst: 6 mei 2015 Delen Geplaatst: 6 mei 2015 Laatst vroor het nog tien graden s'nachts dus het zou kunnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
QuickFix Geplaatst: 7 mei 2015 Delen Geplaatst: 7 mei 2015 Sterker: ik stapte laatst bij mijn vrouw in bed... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.