Prepping76 Geplaatst: 25 september 2013 Delen Geplaatst: 25 september 2013 Wie lijkt het leuk om een 27mc vossenjacht te rijden? (Wat bedoel je? Dit bedoel ik.) We zouden een paar vossen van een bestaande jacht kunnen peilen of een eigen jacht opzetten. Normaal heb je een vossenjacht op snelheid of op minimale km'ers maar in dit geval jagen we voor de eer Ik zit zelf te denken aan een woensdagavond in oktober, van 20:00 tot 22:00 bijvoorbeeld. Als je geen apparatuur hebt kun je ook je interesse kenbaar maken, wellicht dat er mensen met apparatuur een bijrijder nodig hebben. Update: de omgeving wordt na de interesse bepaald en of we een eigen vos of een bestaande vos gaan zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
freeprepper Geplaatst: 25 september 2013 Delen Geplaatst: 25 september 2013 Omgeving? Ik heb het vaker gedaan,is best leuk en leerzaam,je komt een hoop tegen zo onderweg! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 25 september 2013 Delen Geplaatst: 25 september 2013 Ik heb (nog) geen 27 mc. Maar ik doe wel graag mee... Wie lijkt het leuk om een 27mc vossenjacht te rijden? (Wat bedoel je? Dit bedoel ik.) We zouden een paar vossen van een bestaande jacht kunnen peilen of een eigen jacht opzetten. Normaal heb je een vossenjacht op snelheid of op minimale km'ers maar in dit geval jagen we voor de eer Ik zit zelf te denken aan een woensdagavond in oktober, van 20:00 tot 22:00 bijvoorbeeld. Als je geen apparatuur hebt kun je ook je interesse kenbaar maken, wellicht dat er mensen met apparatuur een bijrijder nodig hebben. Update: de omgeving wordt na de interesse bepaald en of we een eigen vos of een bestaande vos gaan zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2013 Ik heb (nog) geen 27 mc. Maar ik doe wel graag mee... Mijn bijrijder heeft zich gemeld zie ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wonderland Geplaatst: 25 september 2013 Delen Geplaatst: 25 september 2013 Ik heb wel apparatuur maar kan (nog) niet uitlezen. Graag wil ik meerijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 25 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2013 Als je een bakkie, kleefvoet en multimeter hebt kun je al meedoen. (Goed, je moet wel even je bak open schroeven en je aansturing van je s-meter aftappen als je geen externe meter aansluiting hebt.) Mocht daar behoefte aan zijn rijden we eerst (na wat uitleg) een oefenvosje over 1km. Of ik neem 3 bijrijders mee natuurlijk, kan ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Omgeving? Lachen! Dan stel ik voor dat @jan001 mijn bijrijder wordt, of misschien ik de zijne Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 jaja en dan zeker als vos langs een hekwerk gaan staan van 2 kilometer lengte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 Omgeving? Lachen! Dan stel ik voor dat @jan001 mijn bijrijder wordt, of misschien ik de zijne Shotgun!............................................10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 26 september 2013 Delen Geplaatst: 26 september 2013 wat is precies een 27mc vossenjacht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2013 wat is precies een 27mc vossenjacht? Wie lijkt het leuk om een 27mc vossenjacht te rijden? (Wat bedoel je? Dit bedoel ik.) Had je de link met uitleg in de start post gemist, of heb je specifieke vragen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 Had je de link met uitleg in de start post gemist, of heb je specifieke vragen? nou ik snap dat je opzoek gaat naar een verborgen station en misschien mis ik het punt nu wel maar wat heeft dit met preppen te maken? of is het gewoon leuk tijdverdrijf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 27 september 2013 Delen Geplaatst: 27 september 2013 Heb binnenkort ook een leuke vossenjacht, duurt 30 uur door de hele regio gelderland. Doe nu voor de 6 keer mee, maar elk jaar is het nog steeds oorlog met andere groepen om te winnen 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 27 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2013 Gelukkig hoeven we ons niet bij iedere post af te vragen of het wat met preppen te maken heeft, dan zouden we een vrij leeg forum hebben Maar beiden eigenlijk, je komt op plekken waar je normaal niet komt. Je versterkt je intuïtie, geeft je ervaring in wat wel en niet mogelijk is en het is spannend. Daarnaast is het misschien meer iets voor je wanneer je het 15, 20 jaar geleden toen het 'hot' was hebt gedaan en weer die tijd opnieuw wil beleven. En het heeft te maken met techniek, auto's en mooie vrouwen natuurlijk, nou welke man wil dat niet Ook een belangrijke is natuurlijk je apparatuur goed leren kennen, op de tast in het donker en op correcte werking. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 7 oktober 2013 Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 http://www.jotihunt.net/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 7 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2013 Heb binnenkort ook een leuke vossenjacht, duurt 30 uur door de hele regio gelderland. Doe nu voor de 6 keer mee, maar elk jaar is het nog steeds oorlog met andere groepen om te winnen Zag even die link die je poste, maar volgens mij bedoelen wij een andere vossenjacht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gerbewoner Geplaatst: 9 oktober 2013 Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Vossenjacht is leuk om te doen. Haak wel voor nu even af. Met de huidige benzineprijs en het aantal kilometers wat ik rij wordt een avondje rondrijden boor de fun wat te veel van het goede. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 9 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 oktober 2013 Vossenjacht is leuk om te doen. Haak wel voor nu even af. Met de huidige benzineprijs en het aantal kilometers wat ik rij wordt een avondje rondrijden boor de fun wat te veel van het goede. Er zijn altijd mensen met een auto die bijrijders zoeken, dus wanneer je het leuk lijkt en je wordt niet snel wagenziek wanneer je een meter moet aflezen .. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.