De baron Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Na mijn aankoop in de prepshop ben ik gaan zoeken op het internet naar hoe je conibear traps gebruikt http://manitobatraplines.webs.com/trapsets.htm Leuke site hoe je muskusrat en bever vangt Ik vond hem goed dacht moet ik even delen Top deal voor die valletjes, thnx mensen van de prepshop Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Kijk hier kunnen we weer mooi mee knutselen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Ik heb er via via ook een paar gekregen en die van mij liggen in 't vet in de opslag, samen met een zak soda. Honderden jaren houdbaar. 'k Kan ze nu al wel gaan ontvetten en geurloos maken, maar dat moet je toch overnieuw doen als je ze over een paar jaar wilt gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Vind het toch wel zielig die arme beestjes in de val Moet al in een hongerwolf veranderen wil ik een val zetten. Vraag me af of ik ooit zover kom, zal echt een SHTF moeten zijn en waar vang ik dan deze beestjes en hoe maak je ze eetbaar Zal de vallen voorlopig maar in het vet zetten:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De baron Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2013 @Tom Je maakt een muskus rat klaar zoals een konijn word klaar gemaakt Deze beesten zitten langs de sloot (het staat op die site hoe en wat) Lees Wikipedia: (muskusrat )voor zijn leef omgeving Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Vind het toch wel zielig die arme beestjes in de val De val is bedoelde om kleine dieren meteen te doden. Dus geen gespartel, geen losrukken, geen afgekloven poot, etc, als je een dag of wat later langskomt. Zie de video's van Dave op de jijbuis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De baron Geplaatst: 15 september 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 september 2013 @jobs. Dave heb ook goeie filmpjes als je tenminste die knakker van Discovery Channel bedoelt Die heb ik ook nog gekeken!! Prima les materiaal haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 @jobs. Dave heb ook goeie filmpjes als je tenminste die knakker van Discovery Channel bedoelt Die heb ik ook nog gekeken!! Prima les materiaal haha Die Dave inderdaad! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Oefening baart kunst. Toch wordt oefenen weer lastig in nl. Vind het ook wel een beetje sneu. Mensen bedenken weer té slimme dingen, hoe kan zo'n dier daar nou tegenop? Mits goed gezet natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 @Raycoupe Hoe ontvet en maak je ze geurloos? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 @Raycoupe Hoe ontvet en maak je ze geurloos? Heet water en soda, in een grote pan op een vuurtje. Goed afspoelen en dan gewoon een paar dagen buiten laten liggen. Ze gaan dan wel meteen roesten. Klemmen niet opnieuw in je blote handen vastpakken, maar met handschoenen (geen latex). 'k Ken wel verhalen dat mensen ze na het ontvetten in een mengsel van water en bepaalde planten dompelen, tegen het roesten en geuren. Daar heb ik me nog niet in verdiept. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Omron Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 @Raycoupe bedankt voor je antwoord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Oh, dat hoeft niet hoor, zie ik wel aan 't plusje. Gave avatar.. een van m'n favoriete diertjes...de Afrikaanse Honingdas... gaat voor niemand aan de kant en geeft nooit op. Goed gekozen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 15 september 2013 Delen Geplaatst: 15 september 2013 Zo te zien zijn er eindeloos mogelijkheden om den vallen te plaatsen . Met een beetje handigheid kom je ver . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.