hamster Geplaatst: 25 juli 2013 Delen Geplaatst: 25 juli 2013 gevonden op t net have fun with it. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
popeye Geplaatst: 25 juli 2013 Delen Geplaatst: 25 juli 2013 Hallo @hamster, Geweldige lijst, als beginnende tuinier kan ik dit goed gebruiken. Bedankt. met vriendelijke groet, popeye. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 25 juli 2013 Delen Geplaatst: 25 juli 2013 http://www.aveve.be Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Angela Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 geweldig @hamster!!!! thanx! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 Mooi kalender . Maar volgens mij is die al eens gepost op het forum . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 @hamster Nu nog de maanstanden als je gaat zaaien en dan heb je alles compleet! Zaai je op een verkeerd moment dat heb je weinig zaailingen, Calimero spreekt hier uit ervaring! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 26 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2013 gezocht @Geert maar heb het niet gevonden,maar waar staat ie dan? Mooi kalender . Maar volgens mij is die al eens gepost op het forum . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hamster Geplaatst: 26 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 26 juli 2013 ?????maanstanden???? verklaar u nader, wil je zeggen dat het bijvoorbeeld bij volle maan niet lukt? @hamster Nu nog de maanstanden als je gaat zaaien en dan heb je alles compleet! Zaai je op een verkeerd moment dat heb je weinig zaailingen, Calimero spreekt hier uit ervaring! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 gezocht @Geert maar heb het niet gevonden,maar waar staat ie dan? Kan hem ook niet direct terug vinden . Maar weet bijna zeker dat ik dat al gezien had . Toch bedank voor het delen . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 Heel handig @hamster, dank. Ik kan me ook herinneren dat ik iets dergelijks al eerder op het forum heb gezien maar volgens mij was dat een andere versie. Snel 10 kopieën maken en bij de voorraad zaad stoppen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast crossfire Geplaatst: 26 juli 2013 Delen Geplaatst: 26 juli 2013 Heel mooi lijstje bedankt ,gaat zeker van pas komen:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
calimero Geplaatst: 29 juli 2013 Delen Geplaatst: 29 juli 2013 ?????maanstanden???? verklaar u nader, wil je zeggen dat het bijvoorbeeld bij volle maan niet lukt? @hamster Had je dat dan gezegd dat je met volle maan zaaien kunt? Dat kon ik niet in je tekst vinden. Alles hangt aan de maan stand, kijk maar eens naar het snoeien van bomen, doe je dat met volle maan of wassende maan dan bloed de boom dood. Als je gaat zaaien kun je beter niet zaaien met nieuwe maan, de nieuwe maan remt de groei. Afnemende maan (tussen volle en nieuwe maan) kun je het beste de wortels en de knollen zaaien. Wassende maan( tussen nieuwe en volle maan) de blad- bloem en vruchtplanten zaaien. Als ik wortels van de smeerwortel oogst graaf ik die op met afnemende maan dan trekt de energie naar de wortel. Iedereen is vrij omdat te geloven kijk maar eens verder op het internet. Voor mij werkt het als een tierelier en daarom houd ik er zo veel mogelijk rekening mee. Ik dacht dat er ook een zaaischema oid was van Maria Thun. @Geert Ik heb het ook al eens ergens zien staan! Maar weet ook niet waar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
contact combat Geplaatst: 19 augustus 2013 Delen Geplaatst: 19 augustus 2013 gevonden op t net have fun with it. Nice. Altijd handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 13 september 2013 Delen Geplaatst: 13 september 2013 http://nl.wikipedia.org/wiki/Teeltkalender deze is wat uitgebreider maar mist ook een hoop ik zou hem zelf wel willen uitbreiden maar geen idee hoe dat werkt op wiki en ik zou hem ook print vriendelijker willen hebben door niet alleen met kleuren maar ook de letters Z, P,O ( zaaien, poten/planten , oogsten ) erin te zetten zodat je hem ook zonder kleur kunt uitprinten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.