Tom Geplaatst: 20 juli 2013 Delen Geplaatst: 20 juli 2013 Kreeg net een email van de jongens van http://WWW.SHOGUN.NL dat ze leuke spionage spullen leveren. Wat mij vooral interessant lijkt gezien de betaalbare prijs van 80 euro is de; Spy helicopter met iPHONE control De eerste bestuurbare Camera helikopter met de iPhone, iPod, iPad en Android toestel. Met deze kleine spy-helicopter kun je vliegen en filmen. Je kunt door de camera mensen bespioneren en opnemen! Built-in gyro biedt de helikopter een wendbare en stabiele vlucht. IPhone / iPod / iPadcontrole helikopter bevat 3.5-Channel Gyroscopes System. Deze helikopter kunt u dus bedienen met uw iPhone, iPad of iPod touch of Android toestel. Hoe werkt het? Met behulp van deze app kunt u nu de i-helikopter bedienen door middel van de grafische zender of door gebruik te maken van de bewegingssensors in uw iPhone. De iHelicopter wordt geleverd met een speciale infrarood zender die u aansluit op de hoofdtelefoon aansluiting van uw iPhone, iPad of iPod touch. U zet het volume op maximaal, zet uw "zender" aan en vliegen maar Ook er handig om een lokatie te bekijken waar je onderweg moet bivakkeren en zo de omgeving kunt verkennen LEES MEER OP DE LINK Maar er zijn ook meer leuke dingen die goed van pas kunnen komen, kijk zelf maar eens http://www.i-spy.nl/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 21 juli 2013 Delen Geplaatst: 21 juli 2013 Infrarood, leuk maar dan heb je buitenshuis wel altijd line of sight nodig... Dus blind sturen gebaseerd op de videostream zal nooit gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blaster Geplaatst: 21 juli 2013 Delen Geplaatst: 21 juli 2013 Ben al in de 40,maar dat speeltje moet ik gewoon hebben;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 21 juli 2013 Delen Geplaatst: 21 juli 2013 IR? Werkt dat ook zonder line-of-sight? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 21 juli 2013 Delen Geplaatst: 21 juli 2013 IR? Werkt dat ook zonder line-of-sight? Neen. Maar binnenshuis of tussen gebouwen wel door reflectie... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alex Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Maakt dat ontzettend veel geluid? Ik ben bang dat het onnodig de aandacht trekt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Dat heeft dus een bereik van 10-20 meter maximaal. Heb je dus geen kont aan. IR besturing..dat is zooooo 1980 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 Mijn zoon van 11 heeft er zo een zonder camera weliswaar. Leuk speelgoed. Verder niks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.