dR3 Geplaatst: 18 november 2014 Delen Geplaatst: 18 november 2014 Dat scheelt nogal wat zeg! Ik koop vit D3 dezelfde potten hier in Nederland voor iets van 30 euro, en daar is het 10,70. Komt er veel bij als je daar besteld aangezien ik ook iets las over invoerrechten ? Je kan vit D-3 meestal ook bij sport/bodybuild webshops kopen, bijvoorbeeld hier. Vanaf €20 gratis verzending las ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 18 november 2014 Delen Geplaatst: 18 november 2014 Je kan vit D-3 meestal ook bij sport/bodybuild webshops kopen, bijvoorbeeld hier. Vanaf €20 gratis verzending las ik. Dank je, dat scheelt inderdaad ook behoorlijk. Heb het opgeslagen voor de volgende bestelling Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Dank je, dat scheelt inderdaad ook behoorlijk. Heb het opgeslagen voor de volgende bestelling Blijkbaar zijn ze (bodyenfitshop.nl) "website van het jaar geworden", en geven daarom vandaag (1 dec) 10% korting met de kortingscode WEBSITEVANHETJAAR Misschien heb je of een ander daar iets aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nanna Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Dank je @dR3 voor het bericht, ik ga kijken of er nog iets voor me bij is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Icewind Geplaatst: 1 december 2014 Delen Geplaatst: 1 december 2014 Ik bestel er zeer regelmatig en de service is perfect. Ik geniet graag Superfoods en eet ook veel kokos olie op brood of om in te bakken maar ook voor op de huid. laatst Postnl drie potten stuk, even gemaild en de volgende dag weer nieuw in huis. Aanrader! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.