Ga naar inhoud
GENEGEERD

Kogelwerende vesten


Lone_Wolf

Aanbevolen berichten

nee, ik wilde duidelijk maken dat je ook van de bad guys veel kan leren. zoals met 2 man 400 professionals het lastig maken, zo zijn er ook positievere verhalen van Ronin tegen een overmacht en sparta. als je maar goed getrained bent en weet wat je doet.

 

het nr van prodigy is dus. ik heb het gif, ik heb het tegengif. ik heb het gif wat werkt tegen het tegengif enz

 

beetje strijd tussen goed en kwaad. maar je kan van de andere partij wel dingen leren.

 

 

De kogelwerende materialen waren slechts een geringe oorzaak waarom dit inferno zo lang duurde....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
De kogelwerende materialen waren slechts een geringe oorzaak waarom dit inferno zo lang duurde....

 

Gering? bij de eerste stap buiten werden ze al raak geschoten, maar liepen gewoon door door hun bescherming. ja en natuurlijk die ak vs pistool. maar topic gaat over wel of niet aanschaffen van een kogelwerend vest, en zo ja welke. dus van vest tot total body protection, en nu weer terug naar vest denk ik on topic haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gering? bij de eerste stap buiten werden ze al raak geschoten, maar liepen gewoon door door hun bescherming. ja en natuurlijk die ak vs pistool. maar topic gaat over wel of niet aanschaffen van een kogelwerend vest, en zo ja welke. dus van vest tot total body protection, en nu weer terug naar vest denk ik on topic haha

 

 

Idd AK vs pistool dat was de main issue.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na verloop van tijd ' voel" je het vest niet meer. De traumaplaat erin moet wel droog blijven anders zou deze niet meer werken dat is mij ooit verteld Alleen met autorijden voel je de veiligheidsgordel niet en kan je wel eens rare stunts uithalen als je wilt uitstappen en denkt dat de gordel af is.:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of het waar is hoor, maar de beste man(de verkoper van de eerste kevlar vest) zou politiebureaus in Amerika af hebben gelopen en ze op zichzelf hebben getest. Hij wilde zo de chef ervan overtuigen dat iedere agent daar zo'n vest nodig zou hebben. Klopt dit????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vesten zijn de laatste jaren echt enorm in kwaliteit nederlaag comfort toegenomen. Zag een tijdje terug een filmpje van een directeur van een fabriek die dergelijke vesten maakt die zich van point blank range met een .40 s&w liet beschieten.

 

Je bent me net voor....:p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lastig, kijk ik heb altijd begrepen dat wanneer je met een zwaar kaliber vuistvuurwapen wordt beschoten (over een geweer praat ik maar niet eens) je daar wanneer de kogel gestopt wordt veelal gebroken ribben of interne kneuzingen aan overhoudt. In dat licht gezien vond ik het hoogst opmerkelijk te zien dat die vent met zijn vest aan van superdichtbij een .40 S&W wil opvangen. Geloof me, dat is een dikke prop lood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik het vestje aan?:confused:

 

Hmmm, dan mag je kiezen tussen een Luchtbuks of een paintballpistool. Maar een zwaar kaliber pistool vind ik een minder idee.

 

Ik heb al genoeg ongelukjes veroorzaakt met simunition dus laten we maar niets doen en gewoon preppen, doet niet zeer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ancestral-viking

i.v.m mijn werk heb ik dagelijks met deze krengen rondgelopen ze zijn zwaar erg warm en een head shot hou je niet tegen.......en duur ook nog ........beter koop je een goedkoop steekwerend vest met alu platen en maak je zelf nieuwe platen van epoxy en micarta/g10 etc ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...