Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Omdat het zo warm wordt buiten, en ik beheurlijk last heb van die rondvliegende pollen, heb ik besloten om de gehele dag door zo'n beetje live muziek te gaan draaien. adres: http://preppers.dyndns-ip.com/cam Kies daar je speler vraag eventueel verzoekjes aan. wellicht nog wat live gesprekjes... wie weet wat de dag brengt hij is nog lang zat Gr, C 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Jeej leuk zeg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ahh op men tablet lukt het niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ben nog even in de tuin bezig maar dan lekker achter de PC (komt noodweer aan) Erg leuk communicator! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 op de tablet moet het ook lukken! .. Android of iPad ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vempain Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Leuk om zo je stem te horen @Communicator Thuis lukt het mij nooit om te luisteren in verband met tablet maar op het werk doet hij het wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 toch moet dat kunnen hoor.... zal dat eens uitzoeken. Alleen kan ik het voor Android uitzoeken, heb hier niets van appel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 op de tablet moet het ook lukken! .. Android of iPad ? Android! Een nexus 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Helaas de plicht roept...Maar toch even kunnen luisteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Voor Android:A Online Radio klik vervolgens op: kanaal toevoegen vul daar in: http://preppers.dyndns-ip.com/cam/str.pls klik op TOEVOEGEN. Nu wordt deze stream opgeslagen bij Favorites Klik op het hartje... dan staat ie bovenaan! Veel plezier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Voor Android:A Online Radio En hoe vind ik je dan op dat programma? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De baron Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 @Communicator ipad werkt niet bij mij die link die je gaf opent mijn ipad niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Jeeeej! Gelukt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Cool! Erg leuk @Communicator Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 @Communicator ipad werkt niet bij mij die link die je gaf opent mijn ipad niet Klik op http://preppers.dyndns-ip.com:8000/ en vervolgens op 'Listen', dat werkt ieg op mijn iPad1. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ja, ik luister ook. 7 luisteraars nu met DJ Communicator over scheermesjes van de Aldi :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 19 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2013 hahahah jaja, lekker hoor. Gezellig zo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Klik op http://preppers.dyndns-ip.com:8000/ en vervolgens op 'Listen', dat werkt ieg op mijn iPad1. Op de i pad2 werkt de link ook! Bedankt dR3!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ik hoor uit een betrouwbare bron dat al er 30 mensen ingelogd zijn en luisteren naar onze top DJ. Mr. Gold live in de uitzending komt om te praten over de voorspelling van 24 juni 2013. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Kom er maar niet op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dakhaas Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ik hoor uit een betrouwbare bron dat al er 30 mensen ingelogd zijn en luisteren naar onze top DJ. Mr. Gold live in de uitzending komt om te praten over de voorspelling van 24 juni 2013. Hoe laat gaat dat gebeuren? Mvg Dakhaas 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Bunkerprepper Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Prachtig initiatief! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Wat een zangtalent Communicator! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Gezellig zo'n muziekje erbij! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 19 juni 2013 Delen Geplaatst: 19 juni 2013 Ik hoor uit een betrouwbare bron dat al er 30 mensen ingelogd zijn en luisteren naar onze top DJ. Mr. Gold live in de uitzending komt om te praten over de voorspelling van 24 juni 2013. Wanneer staat dit gepland? Ben net terug van mn dagelijkse hardloop-ronde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.