appelflapje Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Hoi, Ik hoorde dat de tweede aflevering van UK Preppers uit was, ik kon hem alleen tot vanochtend niet vinden. Hierbij: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Vond het een leuke aflevering. Wel wat korte stukjes per persoon. Groetjes, Appelflapje 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Summ Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Ziet er goed uit. Dank voor het delen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crisis Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 (Heb niet veel tijd om filmpjes te gaan kijken op dit moment maar) ik vroeg me af of UK Preppers interessanter is dan Doomsday Preppers van National Geopgraphic cq. 'realistischer' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chiel Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Bedankt voor de links!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 10 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2013 @Crisis naar mijn mening wel. Uiteraard heeft ieder zo z'n eigen opvattingen, echter is het niet "over the top" zoals doomsday preppers dat naar mijn mening wel is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Crisis Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 @Crisis naar mijn mening wel. Uiteraard heeft ieder zo z'n eigen opvattingen, echter is het niet "over the top" zoals doomsday preppers dat naar mijn mening wel is. Bedankt, dan zal ik van de week eens even een kijkje nemen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stijn Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Vooral die jongen van 12 jaar verbaasde me. Zo jong en al zo een goed beeld van de wereld Hier is de aflevering in 1 stuk http://www.youtube.com/watch?v=MN4sAgK8HfM Grtz Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 10 juni 2013 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2013 @stijn Ja ik zeg hem net bij funky staan Thanks voor de link. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Canis Majoris Geplaatst: 10 juni 2013 Delen Geplaatst: 10 juni 2013 Vooral die jongen van 12 jaar verbaasde me. Hierbij een link naar zijn Youtube-kanaal: http://www.youtube.com/user/thebushcraftdude/videos Mijn eerste gedachten bij het zien van de beelden (met veel geweren en geweld) was er eentje die veel deed denken aan Doomsday Preppers (waar ik ooit één aflevering van heb gezien: dat was er naar mijn mening één te veel...) maar ná de introductie van het programma lijkt dat verder mee te vallen. Ik ben het met @appelflapje eens dat het veel realistischer is (op basis van het zien van één aflevering van beide programma's) dan de serie op National Geographic. Het is en blijft echter televisie met veel uitvergroten en extremen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MN4sAgK8HfM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 9 juli 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2013 Haai Dutchsurvival101, Ik had em een tijdje terug al bij preppers in de media geknalt. Wat vet je van de docu? Ik vind hem wel tof Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DutchSurvival101 Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 Dit vind ik dus ook realistischer dan DP USA. Hoewel ik dat OOOOOK HEEEEEL leuk vind. Hahah Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flow Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=MN4sAgK8HfM @Castaway ik wist niet dat je mee had gedaan met uk preppers??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amber Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 The Anti-Americans is een erg leuke serie over hoe europeanen naar de usa kijken, en maakt ook wel duidelijk dat het daar anders gaat, meer pompeus en overdreven. Uk Preppers vind ik wat dat betreft al een verademing, de commentator legt niet de nadruk op elk woord, dat kijkt al zoveel relaxter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 hier uk preppers in 1 stuk https://www.youtube.com/watch?v=MN4sAgK8HfM Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paratoi Geplaatst: 9 juli 2013 Delen Geplaatst: 9 juli 2013 Ik vind die Funkyprepper wel een beetje weghebben van Raving Rabbid. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Castaway Geplaatst: 11 juli 2013 Delen Geplaatst: 11 juli 2013 @Castaway ik wist niet dat je mee had gedaan met uk preppers??? Oeps...Betrapt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.