hhpp Geplaatst: 5 juni 2014 Delen Geplaatst: 5 juni 2014 Wat dachten jullie hiervan? Vissen met de slingbow: En hier een goeie tutorial hoe zelf te maken: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 5 juni 2014 Delen Geplaatst: 5 juni 2014 Wat dachten jullie hiervan? Vissen met de slingbow: En hier een goeie tutorial hoe zelf te maken: Het meeste water in Nederland en omstreken is niet zo helder dat je de vissen kunt zien zwemmen. Ook beperk je je dan tot uitsluitend vrij grote vissen. Spectaculair, een leuke hobby, maar lang niet zo effectief als een zetlijn. 'k Heb vroeger een paar weken mogen oefenen met een onderwater speargun. Verdacht lastig om te gebruiken en dan speelt de breking van het licht nog geeneens mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 5 juni 2014 Delen Geplaatst: 5 juni 2014 @Raycoupe ik heb ervaring met snoek(baars) vissen dus dat zit wel goed. Ik zorg dat ik sowieso een paar stalen onderlijnen met enkele dreg en haak heb en een partij haakjes 16 dan kom ik aan aas vissen en Daarna met levend aas op roofvis. Uiteraard heb ik een fijn telescoop spinhengeltje voorzien van een molentje en dyneema voor roofvis en een spoel nylon voor voorn etc Hengel zit al in de tas Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 5 juni 2014 Delen Geplaatst: 5 juni 2014 @Raycoupe ik heb ervaring met snoek(baars) vissen dus dat zit wel goed. Ik zorg dat ik sowieso een paar stalen onderlijnen met enkele dreg en haak heb en een partij haakjes 16 dan kom ik aan aas vissen en Daarna met levend aas op roofvis. Uiteraard heb ik een fijn telescoop spinhengeltje voorzien van een molentje en dyneema voor roofvis en een spoel nylon voor voorn etc Hengel zit al in de tas Lekker! Snoekbaars! 'k Kan weinig beters verzinnen wat je uit de plomp kunt sleuren. Ervaring met vissen is onmisbaar, al is het maar om te weten waar het wel en geen zin heeft om een haakje te water te laten. Persoonlijk kies ik er niet voor om een hele hengel mee te nemen. Vrij kwetsbaar en veel spul terwijl een zetlijn zo simpel is, ook voor roofvis. Als ik er plek voor zou hebben, gaat eerst de (demontabele) recurve boog mee. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 5 juni 2014 Delen Geplaatst: 5 juni 2014 Vind het heerlijk om te struinen met kunstaas langs de poldersloten en stadsgrachten al is het in de stad meestal te druk. Dood aas met een grammetje of 5 tot 10 druppel lood in de beetverklikkers of top werkt op een aantal van mijn stekken ook heel goed op snoekbaars. Paling zitten me gewoon te veel dioxines in om te eten. Ik heb een kunstof bescherming voor de hengel die de ogen goed beschermd bij vervoer dus kan prima zonder schade in de tas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 juni 2014 Delen Geplaatst: 7 juni 2014 Paling zitten me gewoon te veel dioxines in om te eten. Denk dat als ik vanwegen de honger met zetlijnen vis, me de dioxine een worst zal zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J4ff4 Geplaatst: 10 juni 2014 Delen Geplaatst: 10 juni 2014 J Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 4 december 2014 Delen Geplaatst: 4 december 2014 He, ik heb ook zoon visset gemaakt, maar dan van hout, ( zie: mijn BOB wat ik nog nodig heb/mis laatste pagina voor fotos) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Trooper Geplaatst: 5 december 2014 Delen Geplaatst: 5 december 2014 Ik heb zelf een viskit gemaakt van 2 kleine spaflesjes. heb er een klein blokje hout tussen gezet. het geheel is ca 14 cm lang met 3 opbergvakken (2 kleine en 1 grote). Het ziet er wel ok uit maar twijfel over de sterkte/duurzaamheid van het geheel. Zal na de feestdagen wel eens ff foto ervan posten. Denk dus dat er een remake komt met de pvc. Heb ik weer wat te doen want kan momenteel lichamelijk toch niet veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 5 december 2014 Delen Geplaatst: 5 december 2014 Ik heb hier nog een paar van die ladderstjes liggen waar je een lijn met dobber kan op winden als er geïnteresseerde zijn lees ik het wel . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 5 december 2014 Delen Geplaatst: 5 december 2014 Ik zal ook hier de fotos effe zetten, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dutch survival Geplaatst: 5 december 2014 Delen Geplaatst: 5 december 2014 Dit is het grheel, de bonenste is de onderkant, zitten wat basic vis spullen in Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.