medan Geplaatst: 6 mei 2012 Delen Geplaatst: 6 mei 2012 mede preppers raak aub de sleutel van je slot bouten niet kwijt.. ik kom er net zelf achter wat voor elende dat is ... ik zit nu namelijk met een lekke band en een velg die ik er niet meer af krijg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Check jij je voertuig(en) niet 2 maandelijks? Vloeistoffen/verlichting/banden(krik incl acc. en reserve band)/leidingen/BOB/seizoens gebonden extra's los in de auto. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
offgrid Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Das aardig balen ..ze liggen bij mij bij mn reservewiel... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 doe ik niet aan, slotbouten, heb geen mooie velgen..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jester Geplaatst: 7 mei 2012 Delen Geplaatst: 7 mei 2012 Check jij je voertuig(en) niet 2 maandelijks? Â You serial? Ik ben al blij als ik niet vergeet 1 x per jaar de banden op te pompen in de zomervakantie ... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
medan Geplaatst: 7 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2012 nee het enigste wat ik aan mijn wagen check is het motorblok, versnellingsbak en de assen meer ook niet, en ik kocht deze auto helaas met slotbouten. maarja het probleem is al een soort van opgelost.. dankzij de slijptol. Â de westfalia staat al 6 jaar in de loods, en de rest van mijn voertuigen krijgen om de 250 uur een grote beurt. ( mini kraan en knikmops.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 3 november 2012 Delen Geplaatst: 3 november 2012 Even een klein punttangetje in het slot zetten en daar een waterpomptang opzetten. Dit werkt bij 95% van de bouten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 Wat een giller, ik dacht dat je 'gewone' slotbouten bedoelde. Dus met een bolkop en vierkante onderstuk zoals je in je schuurdeur gebruikt tegen inbraak enzo. Haha, ik zie mezelf al met een deursleutel de scharnieren van mijn achterdeur opslot doen! Zo hept ieder foordeel sijn nadeehl... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lucardi Geplaatst: 12 januari 2013 Delen Geplaatst: 12 januari 2013 Als je nog weet wie de fabrikant is kan je met de serienummer op de bout een kop nabestellen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.