Ga naar inhoud
GENEGEERD

Waarom is iedereen zo op vuur?


bigbeast

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Even terug naar de vraagsteller: ik ben ook erg op warmte, hoekhuis jaren 50 koelt nu 1 graag per uur af als ik niet stook.

Heb het nog niet onder de 9 gaden laten komen, maar verwacht inderdaad dat onder nu en kapot vriezen zeker gaat gebeuren.

De andere maatregel is: isoleren, vewarmde deel kleiner maken (woon hier pas sinds september).

 

De context, waar woon je in en met wie (baby van 5 maanden) maakt heel veel uit. Dus dat is een antwoord op je vraag...

 

groet

boynextdoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan ik aan toevoegen dat het niet verwarmen van een geisoleerd appartement en een volle kleding kast iets makkelijker gaat dan jezelf niet verwarmen in de winter op open terrein. Je kunt altijd vuur niet maken, dat is makkelijk. je moet er ook voor zorgen dat het wel kan, dat is belangrijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vuur betekend leven!

 

- Warm eten

- Warmte tijdens koude dagen

- Water koken & daardoor cleanen

- Verlichting in de avond

- Houdt wilde dieren op afstand

- Reparaties uitvoeren (metaal of houtbewerking) Zelfs pottenbakken;)

 

Moet ik nog door gaan of??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind vuur en mannen geweldig, beide houden je warm in deze ijskast land.

Ik ben het volledig met je eens, ben dan ook erg blij met vuurtjes en m'n wandelende kachel:)

Wanneer het vuurtje eenmaal lekker brand geeft mij dat een gelukmakend gevoel en dat is al veel waard vooral wanneer je doorweekt van de regen en koud ben.

En het ruikt nog eens lekker ook, bij de geur van verbrand hout krijg ik altijd trek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...