joost5 Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Dit is inclusief de oxygen absorbers maar verzending is ongeveer 2 weken. http://www.prepwinkel.nl/eten-and-drinken/p-1a/1023--25x-mylar-zakken---25x-oxygen-absorbers.html Wel eens besteld bij deze webwinkel? Geen telefoonnummer,geen adres. Alleen een mailadres , een g-mail.... En vanwaar de levertijd van 2 weken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 22 december 2012 Delen Geplaatst: 22 december 2012 Daar zouden wel liehebbers voor zijn lijkt me. Klopt overigens wel dat wanneer je bij Store.LDS de bestelling verder probeert af te ronden je automatisch verzendkosten van $128 krijgt te zien. Heb er voor de zekerheid nogmaals een mailtje aan gewaagd alvorens m'n creditcard gegevens te sturen. Had ik ook bij store.lds. Laat maar eens weten als je besteld hebt of het gelukt is zonder de verzendkosten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3th little Pig Geplaatst: 23 december 2012 Delen Geplaatst: 23 december 2012 Als je niet alles gaat gebruiken wil ik wel een deel van je overnemen, zakken en vooral die absorbers, die wil ilk nog bij mijn emmers met rijst, pasta, bloem etc. doen. Had ik ook bij store.lds. Laat maar eens weten als je besteld hebt of het gelukt is zonder de verzendkosten Ben nog in afwachting van een reactie van de jongens van Lds. Waarschijnlijk werken ze daar niet in het weekend of zo. Zal 't hier posten als ik bericht van ze heb ontvangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3th little Pig Geplaatst: 26 december 2012 Delen Geplaatst: 26 december 2012 Heb bericht ontvangen van Lds en inmiddels m'n bestelling geplaatst. De verzending is gratis. Alvorens je gaat bestellen op hun website dien je helemaal onderaan rechts op de pagina het land te veranderen naar het land waar je je bevindt. In mijn geval Nederland. Als je vervolgens de bestelling gaat afrekenen zie je dat de verzendkosten inderdaad 0 euro bedragen. Je hebt wel een credit card nodig voor de betaling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 26 december 2012 Delen Geplaatst: 26 december 2012 Super!! ik neem aan dat de oxygen absorbers weer op voorraad waren? Thanks voor je post. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3th little Pig Geplaatst: 27 december 2012 Delen Geplaatst: 27 december 2012 Super!! ik neem aan dat de oxygen absorbers weer op voorraad waren? . Ze zijn niet op voorraad staat op hun site, maar ik heb de oxygen absorbers wel alvast besteld. Geen idee hoe lang de levertijd is. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 31 december 2012 Delen Geplaatst: 31 december 2012 Heb ook net Mylar bags bij Lds besteld. idd zonder verzendkosten. Ben benieuwd hoe lang het duurt wanneer het binnenkomt. Ook wat oxygen absorbers erbij gedaan die niet op voorraad zijn, dus ik hoop dat ze het in gaan versturen... Ik heb vandaag ook een paar van die tonnetjes gekocht met zo'n afsluitbare ring 60L (vacuüm) en een paar kleinere. Ik ben er toch nog niet helemaal over uit hoe ik mijn voedsel daarin ga opslaan. Het beste is natuurlijk om alles over te gieten in die mylar bags en dan die bags in de tonnetjes. Maar misschien kan het ook gewoon in de originele verpakking blijven en zo'n tonnetje vol stauwen met een paar oxygen absorbers erbij, deksel dicht en wegzetten... Als die tonnetjes echt luchtdicht zijn (moet ik nog testen) dan is dat wel de makkelijkste/goedkoopste optie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 1 januari 2013 Delen Geplaatst: 1 januari 2013 Ze zijn niet op voorraad staat op hun site, maar ik heb de oxygen absorbers wel alvast besteld. Geen idee hoe lang de levertijd is. Laat je het nog weten als je een paar absorbers wil doorverkopen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3th little Pig Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Laat je het nog weten als je een paar absorbers wil doorverkopen? Hoeveel heb je er nodig? Ik verwacht dat ik net rond kan komen met de absorbers die ik heb besteld dus de kans is vrij klein dat ik er overhoud. Je kunt ze toch ook gewoon bestellen via de LDS webshop? Weet alleen niet zeker of de verzendkosten gratis zijn bij kleine bestellingen. Mocht dat niet zo zijn dan kun je de volgende keer als iemand gaat bestellen wellicht afspreken met diegene dat je het geld naar hem overmaakt en de absorbers door hem laat bestellen en meesturen in zijn pakket. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Adrie Geplaatst: 2 januari 2013 Delen Geplaatst: 2 januari 2013 Hoeveel heb je er nodig? Ik verwacht dat ik net rond kan komen met de absorbers die ik heb besteld dus de kans is vrij klein dat ik er overhoud. Je kunt ze toch ook gewoon bestellen via de LDS webshop? Weet alleen niet zeker of de verzendkosten gratis zijn bij kleine bestellingen. Mocht dat niet zo zijn dan kun je de volgende keer als iemand gaat bestellen wellicht afspreken met diegene dat je het geld naar hem overmaakt en de absorbers door hem laat bestellen en meesturen in zijn pakket. Ik houd niet zo van bestellen via het internet, en ik heb er maar een stuk of 20 nodig voorlopig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 4 januari 2013 Delen Geplaatst: 4 januari 2013 Ik heb nu dus een paar van die luchtdicht af te sluiten tonnetjes. Ik heb de neiging om daar een aantal zakken rijst in de originele verpakking in te gooien en vervolgens gewoon dicht te sealen, eventueel met een paar oxygen absorbers erbij. Scheelt een hoop gedoe en kosten voor Mylar zakken. Het is lichtdicht, luchtdicht (kaarsje gaat na kwartiertje uit), waterdicht, muisdicht. Welke voordelen van ook nog eens in Mylar bags stoppen loop ik op deze manier mis? Hoe denken jullie hierover? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RauweBonk Geplaatst: 18 januari 2013 Delen Geplaatst: 18 januari 2013 Ik heb nu dus een paar van die luchtdicht af te sluiten tonnetjes. Ik heb de neiging om daar een aantal zakken rijst in de originele verpakking in te gooien en vervolgens gewoon dicht te sealen, eventueel met een paar oxygen absorbers erbij. Scheelt een hoop gedoe en kosten voor Mylar zakken. Het is lichtdicht, luchtdicht (kaarsje gaat na kwartiertje uit), waterdicht, muisdicht. Welke voordelen van ook nog eens in Mylar bags stoppen loop ik op deze manier mis? Hoe denken jullie hierover? Welke tonnetjes gebruik jij daarvoor? Ik ben namelijk ook op zoek naar zoiets, die mylarbags vind ik ook teveel gedoe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Ik heb nu dus een paar van die luchtdicht af te sluiten tonnetjes. Ik heb de neiging om daar een aantal zakken rijst in de originele verpakking in te gooien en vervolgens gewoon dicht te sealen, eventueel met een paar oxygen absorbers erbij. Scheelt een hoop gedoe en kosten voor Mylar zakken. Het is lichtdicht, luchtdicht (kaarsje gaat na kwartiertje uit), waterdicht, muisdicht. Welke voordelen van ook nog eens in Mylar bags stoppen loop ik op deze manier mis? Hoe denken jullie hierover? Klinkt goed,en de rijst zal echt wel langer mee gaan als in de originele zak alleen. Maar plastic is nooit helemaal 100% zuurstofdicht.Daarom gebruik je mylar ,dit is een zak van kunstof en een laagje aluminium en dit aluminium maakt het 100% zuurstofdicht. Het verschil is dat je met jou methode je rijst enkele jaren goed kunt houden en met de mylar zeker 8 a 10 jaar als het geen 15 jaar is. groeten joost Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jalemari Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 @joost5 thanks voor de feedback. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik zal een afweging maken tussen moeite, kosten, ruimte etc. Ik heb inmiddels mylar bags, nu alleen nog iets om dicht te sealen en het feest kan beginnen. @RauweBonk ik heb dit soort tonnetjes: http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/paarden-en-pony-s-verzorgingsproducten/m635032692-voerton-150-liter-goed-voor-4-zakken-biks-gratis-2-jerrycans.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr Maar ze zijn er in diverse maten en kleuren. Een verschil is met draaidop of met klemring. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
joost5 Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 @Jalemari, Het sealen doe je gewoon met een strijkijzer op de heetste stand. Of bedoelde je iets wat in de zakken kan? lol Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 @joost5: Wist je al, dat je de mylarzakken ook met een (vacuüm) sealer dicht gemaakt mogen worden? Ze mogen niet vacuüm gezogen worden, want dan gaat het apparaat kapot, maar ze mogen wel met het apparaat worden dicht gesmolten. Dat gaat veel en veel sneller dan met een strijkbout. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 O, ik richtte aan Joost maar ik bedoelde @Jalemari. Joost5 wist dat denk ik al. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Hoeveel heb je er nodig? Ik verwacht dat ik net rond kan komen met de absorbers die ik heb besteld dus de kans is vrij klein dat ik er overhoud. Je kunt ze toch ook gewoon bestellen via de LDS webshop? Weet alleen niet zeker of de verzendkosten gratis zijn bij kleine bestellingen. Mocht dat niet zo zijn dan kun je de volgende keer als iemand gaat bestellen wellicht afspreken met diegene dat je het geld naar hem overmaakt en de absorbers door hem laat bestellen en meesturen in zijn pakket. Net voor $45 besteld, geen verzendkosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3th little Pig Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Net voor $45 besteld, geen verzendkosten. Weet ook niet of ze een minimaal aankoopbedrag hebben voor de gratis verzending. Mijn Mylar bags heb ik 2 weken geleden ontvangen. Het zijn 250 zakken die iets groter zijn dan een A4-tje (zie foto). Had persoonlijk iets grotere zakken verwacht maar op de website van Store.Lds staat niet aangegeven hoe groot de zakken zijn. De oxygen absorbers staan nog steeds in backorder dus die worden nog nageleverd. Op de vraag hoelang dat zou duren konden ze bij LDS geen antwoord geven. Als je dus snel vooruit wilt kun je waarschijnlijk beter de absorbers elders bestellen (bijv. bij Conserva.de). Wat betreft de Mylars; goeie en snelle service. @Emmy: Welke sealer gebruik je voor het sealen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 @Emmy: Welke sealer gebruik je voor het sealen? Foodsaver V3840, gekocht naar aanleiding van een tip op deze site. Hij is niet de goedkoopste, maar hij werkt goed. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 De oxygen absorbers staan nog steeds in backorder dus die worden nog nageleverd. Op de vraag hoelang dat zou duren konden ze bij LDS geen antwoord geven. Nou, dan heb ik goed nieuws voor je: Item Number 81382000 Description Oxygen Absorber Packets Quantity 5 Status In Stock Price 9.00 Subtotal 45.00 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3th little Pig Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 @Emmy: ok bedankt. Zal er ook eens naar op zoek gaan. @Nonkel_R: ziet er inderdaad naar uit dat ze weer leverbaar zijn. Let's hope so; kan ik eindelijk die zakken gaan afvullen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast gebruikersnaam Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 conserva.de verkoopt ook de mylar zakken en O2 absorbers Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nonkel Jones Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Ik denk dat je voor de absorvers goedkoper uit bent bij de mormonen, dan bij conserva. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 19 januari 2013 Delen Geplaatst: 19 januari 2013 Nou, dan heb ik goed nieuws voor je: Item Number 81382000 Description Oxygen Absorber Packets Quantity 5 Status In Stock Price € 9.00 Subtotal € 45.00 Joepie, dan weet ik zeker dat ik ze ook krijg. Ik heb een paar dagen geleden besteld. Met mylar zakken. Is het met deze absorbers en mylar zakken 1 op 1? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.