Mr. Gold Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 Net bij de Primera 2,95 betaald voor de Grazia (nummer 110 13 mrt / 19mrt) omdat er een interessant artikel in staat over Doomsday Preppers 2013; Klaar voor de ramp (met aankondiging op de cover). Onze website wordt genoemd en zie zelfs dat enkele gebruikers van Preppers medewerking aan het stuk verleend hebben. Bedankt! Met 2 pagina vullende informatie over "Als er een ramp gebeurt, zijn wij voorbereid" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 16 maart 2013 Delen Geplaatst: 16 maart 2013 is het een goed artikel? en een scoopje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loesje1980 Geplaatst: 17 maart 2013 Delen Geplaatst: 17 maart 2013 ik ben ook benieuwd of het wat is ik heb met een aantal vriendinnen een tijdschriften doorgeefsysteem zodat we allemaal wat leuks te lezen hebben voor weinig misschien kan ik zo nog een paar mensen aan t denken zetten met de quest psychologie ook gedaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Boshut Geplaatst: 19 maart 2013 Delen Geplaatst: 19 maart 2013 Oh cool, eens kijken of dat tijdschrift bij ons in de bieb ligt! Lijkt me interessant. Thanks. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 21 maart 2013 Delen Geplaatst: 21 maart 2013 Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hollander Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Heb jij alweer aan het maken van een artikel meegedaan? Ben je onze nieuwe vertegenwoordiger geworden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 scan? pdf? vertel? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TyrionLannister Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 scan? pdf? vertel? Idd ik koop nooit geen bladen meer. Dus scannetje wordt op prijs gesteld. Mag ook via PM. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Heb jij alweer aan het maken van een artikel meegedaan? Ben je onze nieuwe vertegenwoordiger geworden? Kennelijk... Heb je het gelezen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 25 maart 2013 Delen Geplaatst: 25 maart 2013 Kan ik ook een PM krijgen met linkje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Ik ook graag scannetje, linkje, PDFje via PM, kan niet naar de winkel:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bijenman Geplaatst: 26 maart 2013 Delen Geplaatst: 26 maart 2013 Ik houd mij ook graag aanbevolen voor een linkje, PM o.i.d. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.