Toverlevingsdrang Geplaatst: 29 mei 2013 Delen Geplaatst: 29 mei 2013 Blijkbaar niet want je bent de eerste die reageert Persoonlijk verdenk ik ze er dan toch van dat er geen verschil is. Want zoiets zet je anders toch zeker op de verpakking? Tenzij ze eerst van de oude voorraad af willen denk ik, het zou misschien zelfs wel eens zo kunnen zijn dat er in de praktijk geen enkel verschil in blijkt te zitten, dat beide gewoon goed zijn maar ze alleen andere materialen hebben gebruikt. De diaree zal het uitwijzen, helaas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ant62 Geplaatst: 15 augustus 2013 Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 Heeft iemand ervaring hiermee? haalt de lifestraw ook het zout uit het water? cheerio Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 augustus 2013 Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 De Life Straw is een super betaalbaar waterfilter maar filtert geen zout uit het water. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 Wel voorfilteren met een zakdoek/tshirt/koffiefilter (wanneer er vanalles drijft in je vuile water). Scheelt een hoop schoonmaken en verhoogt levensduur van je filter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Navauden Geplaatst: 15 augustus 2013 Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 http://m.hln.be/hln/m/nl/1901/reisnieuws/article/detail/1686967/2013/08/14/Met-dit-rietje-kan-je-veilig-vuil-water-drinken.dhtml World.... meet Lifestraw! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 Leuk om te zien dat op het plaatje weer uit een heldere rivier gedronken wordt. Een plaatje van een sloot bij een weiland is toch veel overtuigender? Maar ja, dat staat niet zo mooi op de advertentie kennelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jan001 Geplaatst: 15 augustus 2013 Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 @Noach Jada en ik hebben de lifestraws en onze andere spullen weer eens aan een test onderworpen en dan krijg je dus zoiets. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noach Geplaatst: 15 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 Geweldig! Die zou op de Lifestraw-site moeten staan! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ant62 Geplaatst: 15 augustus 2013 Delen Geplaatst: 15 augustus 2013 @Noach Jada en ik hebben de lifestraws en onze andere spullen weer eens aan een test onderworpen en dan krijg je dus zoiets. \\En....lag de zonnebril niet in het water? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.