Bob de prepper Geplaatst: 15 december 2012 Delen Geplaatst: 15 december 2012 Super informatief filmpje. Precies waarom ik ook prep. Dank voor het verwoorden / visualiseren!! Gr. Bob Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Luctor et Emergo Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Wat een goede film. Dit is een perfecte manier om mensen te laten zien van het hoe, wat en waarom van het preppen. Ik heb hier met plezier en aandacht naar zitten kijken. Persoonlijk vind ik dit duidelijker overkomen dan de Nederlandse TV uitzendingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 16 december 2012 Delen Geplaatst: 16 december 2012 Goede film! Zag ik beelden uit Rotterdam zuid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2012 Goede film! Zag ik beelden uit Rotterdam zuid? Beelden van RTV Rijnmond geloof ik. Dus ... ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Happy Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 Hmm. @Amazing Dree heeft het filmpje rondgestuurd en was na een halve dag verbaasd waarom er nog geen reactie op kwam. Toevallig een paar aangeschreven personen gesproken. De een klikte niet op onbekende linken, de ander was bang voor negatief gedoe en hel en verdoemenis. We moeten ons er maar bij neer leggen dat zij die niet willen horen ook niet zullen luisteren. Ik merk in mijn omgeving ook dat mensen er niet over willen nadenken. Maar als ze eenmaal kinderen krijgen en een gezin vormen verandert dat wel. Deze film is wel lekker toegankelijk en youtube is een lage drempel tegenwoordig om te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 8 april 2013 Delen Geplaatst: 8 april 2013 @Communicator: Heel leuk gedaan en ik waardeer de toon van het geheel, gelukkig niet over de top. Bedankt voor deze bijdrage! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.