QuickFix Geplaatst: 27 oktober 2014 Delen Geplaatst: 27 oktober 2014 een optie? http://www.materiaalservice.nl/inblikmachine.html Leuk ding inderdaad en zeker niet duur. Misschien iets voor PrepShop.nl? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 28 oktober 2014 Delen Geplaatst: 28 oktober 2014 Zeker een leuk ding!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rb buur Geplaatst: 17 maart 2015 Delen Geplaatst: 17 maart 2015 Beste preppers. Ik heb nog een mechanische blikken pers voor blikken van tot 800ml. Blikken en deksels hiervoor zijn easy te bestellen via internet. Ik ben iemand die graag met gesloten portemonnee handeld en ik ben zelf op zoek naar een waterfilter. Wie kan ik blij maken met een conserven pers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rolfwinter Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 Beste rbuur, Ik kan je niet helpen met een waterfilter, mocht je overwegen toch te verkopen dan heb ik wel interesse als deze ook blikken kan inblikken van 400ml (rond 72). Groet, Rolf Beste preppers. Ik heb nog een mechanische blikken pers voor blikken van tot 800ml. Blikken en deksels hiervoor zijn easy te bestellen via internet. Ik ben iemand die graag met gesloten portemonnee handeld en ik ben zelf op zoek naar een waterfilter. Wie kan ik blij maken met een conserven pers? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 en dan wachten we nu even @Geert af met de standaard "stel je eerst even voor!" post tot dan; Welkom op het forum, @rolfwinter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 een optie? http://www.materiaalservice.nl/inblikmachine.html Misschien even checken of deze machine ook voedselblikken kan dichten. Bedrijfsprofiel is nl. van een "feestartikelenwinkel". En ik kan mij voorstellen dat de kwaliteit van het inblikken van kadootjes iets anders is dan voedsel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 en dan wachten we nu even @Geert af met de standaard "stel je eerst even voor!" post tot dan; Welkom op het forum, @rolfwinter Nu jij dat al hebt gedaan moet ik dat niet meer doen . Maar ik heb nog steeds graag dat je je even voorstelt voor je aan een discussie begint . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 Ook ik ben geïnteresseerd in een inblik apparaat. Voor voeding welteverstaan . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dubbel0 Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 Misschien even checken of deze machine ook voedselblikken kan dichten. Bedrijfsprofiel is nl. van een "feestartikelenwinkel". En ik kan mij voorstellen dat de kwaliteit van het inblikken van kadootjes iets anders is dan voedsel. vraagsteller zocht ook geen felsmachine voor inblikken van voedsel ik zou dan wecken preferen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 maart 2015 Delen Geplaatst: 29 maart 2015 vraagsteller zocht ook geen felsmachine voor inblikken van voedsel ik zou dan wecken preferen. Waarom plaats je dan een advertentie van een inblikmachine waar anderen weer op reageren ? Mij maakt het niet uit, ik wijs alleen maar op het feit dat de ene inblikker de andere niet is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 30 maart 2015 Delen Geplaatst: 30 maart 2015 Een beetje goede inblik machine koop je niet onder de 5-600 euro. Die eerder werden genoemd zijn om kado's in blik te pakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.