Willieman Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Mocht je eens zonder pannen te komen zitten en je heb toevallig wat papieren zakken in huis of bij je is dit een handig filmje om eieren en spek te bereiden. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Communicator Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 De kans is groter dat ik pannen in mijn buurt heb, dan een papieren zak Die worden hier in Nederland niet echt veel gebruikt.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anja Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 als ik geen pan heb dan heb ik denk ik ook geen spek en eieren.. dat buiten beschouwing gelaten vond ik het filmpje wel erg leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roeier Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Als ik geen pan heb zou ik eerder gaan zoeken naar een beetje platte steen dan naar een papieren zak . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Mocht je eens zonder pannen te komen zitten en je heb toevallig wat papieren zakken in huis of bij je is dit een handig filmje om eieren en spek te bereiden. Leuk! Kan je ook water in koken toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
backschless Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 Leuk filmpje maar als ik geen pannen heb hoop ik toch dat ik nog alufolie heb, maar kan nooit kwaad om weer wat wijzer te worden en dit vergeet je niet snel dus weer wat geleerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dreutel Geplaatst: 25 november 2012 Delen Geplaatst: 25 november 2012 leuke truuk! tnx @Willieman! Weer wat geleerd vandaag! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast IsaBo Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 Beide filmpjes waren erg handig. Wie weet wanneer het nog eens van pas komt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Blik(voer) op oneindig Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Amazing! Heel leerzaam, Dank @Willieman voor dit topic en ook het filmpje van @Heksenboot was wonderbaarlijk! Nooit over nagedacht dat je zo ook kunt koken in karton of papier! Wat een geinige onderwerpen kom ik tegen hier op preppers! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Emmy Geplaatst: 4 december 2012 Delen Geplaatst: 4 december 2012 Ben benieuwd of mij dat ook zou lukken, maar het ziet er erg knap uit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.