JackMr Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden Hallo allemaal, Ik ben meer opzoek naar wat een goed noodpakket is. Op preppers gaat het best wel ver. En ik zoek meer iets voor wat minder heftige thuis situaties. Zoals stroom uitval of water voorziening die niet meer werkt. Heb het een en ander proberen te zoeken. Maar vind vooral standaard pakketten. Kwam op www.slimmepakketten.nl waar wel een en ander staat. Kennen jullie die site? Staan volgens mij wel goede dingen. Klinkt het volgens jullie een beetje afgewogen? Of zijn er nog andere sites? Quote
mevr.Grijpstra Geplaatst: 1 uur geleden Geplaatst: 1 uur geleden 17 minuten geleden, JackMr zei: Ik ben meer opzoek naar wat een goed noodpakket is. Waarom een pakket? Je kunt toch ook gewoon los voorzien in de zaken die je zelf al noemde : iets voor igv stroomuitval en watervoorziening? Dus bv een paar goeie zaklampen met voorraad batterijen ,kaarsen met een windlicht en lucifers of met,als je het wat uitgebreider wilt, een solarpaneeltje en bv oplaadbare batterijen. Vwb water : wat voorraad in jerrycan, pakken of flessen en evt een waterfilter. Zorg ook dat je water kunt koken . Voor de zekerheid kan je dan nog zuiveringstabletten kopen en een fles dunne bleek om water te ontsmetten. Als prepper heb je de rest meestal allemaal al gewoon wel in huis. Gewoon je eigen "noodpakket" maken !! 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.