Gast Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Ik krijg het idee dat Herbert hier ook rondstruint. Wil de echte Herbert Blankesteijn opstaan? Nou, in dat geval had-ie toch wel wat zinvollers kunnen produceren om preppers te promoten? En dan gewone Nederlandse ipv weer die maffe Amerikanen? Aanleidingen genoeg - Sandy, Rekenkamerrapport, dreiging in MiddenOosten, haal dr maar wat bij en je kunt er een artikel aan ophangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BoeKou Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Nou, in dat geval had-ie toch wel wat zinvollers kunnen produceren om preppers te promoten? En dan gewone Nederlandse ipv weer die maffe Amerikanen? Aanleidingen genoeg - Sandy, Rekenkamerrapport, dreiging in MiddenOosten, haal dr maar wat bij en je kunt er een artikel aan ophangen. Waarschijnlijk blijft hij ook graag below radar. Ondertussen wel weer om zes uur uit de veren om de kippen te voeren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Sgt. Preppers noodclub verband ?? Aan wie moet ik nu toch denken toen ik net op de NRC site keek? PS. Je zou Herbert natuurlijk ook uit kunnen nodigen zelf lid te worden, en eens een kijkje te komen nemen. Hebben we er gelijk nog een media mannetje erbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Helaas, ik ben hevig gemod aldaar... Herbert stelde mijn epistel waarschijnlijk niet op prijs... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Ik heb met nou toch een idioot stuk geschreven op die site, als DAT geplaatst wordt, dan geef ik een rondje!!!!!!!!!!!!!!!!! Weer typisch JB. Van onze sergeant kregen we vroeger ook altijd een rondje. Mocht je na een dodelijke speedmars met volledige transport bepakking bij thuiskomst nog een extra rondje om de kazerne maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 De reden dat ik er niet op reageer is dat meneer Herbert en NRC wel allerlei "zinvolle" stukjes willen plaatsen, maar vervolgens alles weg modden wat waarschijnlijk ook maar enigzins kritisch/informatief is. Mooi staaltje van media beïnvloeding..... Ik denk dat hij eigenlijk een heel bang mannetje is en eigenlijk graag ook een prepper wil zijn. Maarja de schaapsherder vindt dat niet zo'n goed idee dus doet ie het maar niet en hoopt hij waarschijnlijk dat alle schaapjes lekker blijven slapen.... Is dat ook niet die Herbert die op BNR radio zo'n computer collum heeft om 16:45? Ik had 'm ietsje hoger ingeschat mbt preppers/preppen. Ik hoop maar dat ie dan een goede backup maakt van z'n pc, is ie toch nog een beetje prepper...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Is dat ook niet die Herbert die op BNR radio zo'n computer collum heeft om 16:45? Yep, tisum. Trouwens, het zou interessant zijn te weten wie er de komende dagen door het hele NRC festijn hier lid van het forum is geworden. Danwel door het korte artikel op; In het kader van preppers.nl in het nieuws: Preppers: hype of oplossing voor de recessie? http://wereldnieuws.blog.nl/economie/2012/11/15/preppers-hupe-of-oplossing-voor-de-recessie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 En ik ben verwijderd haha.. Maar wie wil er op de site van het NRC staan als ze niet objectief zijn en anderen niet in hun waarde laten Dank je wel Lotte helaas heb ik hem niet meer gezien Hij heeft er alsnog op gereageerd, deze is voor jou, hij geeft de excuses per abuis alleen aan mij, niet aan jou: "Herbert Blankesteijn @Lotte Als dat zo is, mijn excuses voor de bitse reactie. Het was niet de eerste posting die het woord getikt persoonlijk leek op te vatten, vandaar. Groeten, Herbert" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Eigenlijk wel een beetje trots is om bij de club te horen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johnny BravoNL Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Oh f*ck! Mijn stukkie staat er op... Terwijl het best een onsamenghangend geheel was, leek bijna intelligent, zijn ze gek op daar, bij het NRC. Rondje voor iedereen! en speciaal voor @Dick Berts 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arisaka Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Komt dat je een vrouw bent Lotte. Daar hebben de meeste mannen een zwak voor. Of ben ik nu getikt haha... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Johan Goede, natuurlijk, ik had het kunnen weten. Mooi stukkie geschreven! Komt dat je een vrouw bent Lotte. Daar hebben de meeste mannen een zwak voor. Of ben ik nu getikt haha... Yep, vrouwen zijn de baas. Gelukkig voor ons hebben ze dat lang niet altijd door. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davena Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Yep, vrouwen zijn de baas. Gelukkig voor ons hebben ze dat lang niet altijd door. Tuuuurlijk hebben vrouwen dat wel door, maar ze laten de mannen gewoon in de waan zodat zij denken dat zij de baas zijn en hun imago niet wordt aangetast! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marc67NL Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Tuuuurlijk hebben vrouwen dat wel door, maar ze laten de mannen gewoon in de waan zodat zij denken dat zij de baas zijn en hun imago niet wordt aangetast! Dank je. Mijn ego is kwetsbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepper053 Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 heb ook mijn mening even gegeven, helaas was mijn favoriete opmerking over verzekeringen al gebruikt, dus heb het iets aangepast. Elke nederlander is een prepper mijn excuses voor de term nederlander, ik weet dat we ook een aantal buitenlandse preppers aanwezig hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.