Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wonen in een vliegtuig , Ideale BOL?


Advivo

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

Gast! Supercool ding hoor. En ook wel stoer als je met een trein de straat in komt rijden. Maar heb je dan niet liever een luxe yacht in je tuin? Dan kan je lekker go with the flow. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Ik mis praktische voordelen?

Je moet dat ding op de gewenste plek krijgen, op zijn minst nogal opvallend..

En dan? Het zal op blijven vallen, het is een kwetsbare constructie, kogel gaan er dwars doorheen, enz.

 

Lijkt me meer een stripboek verhaal dan zinnige toepassing, staat wel stoer maar ja........

 

Grt

Kans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis praktische voordelen?

Je moet dat ding op de gewenste plek krijgen, op zijn minst nogal opvallend..

En dan? Het zal op blijven vallen, het is een kwetsbare constructie, kogel gaan er dwars doorheen, enz.

 

Lijkt me meer een stripboek verhaal dan zinnige toepassing, staat wel stoer maar ja........

 

Grt

Kans

 

Het plaatsen is waarschijnlijk het meeste werk inderdaad wat je moet doen, over kogelvrijheid van een vliegtuig weet ik niet zoveel.

Weet wel dat het aluminium meestal nog een extra laag glazvezel heeft, uiteindelijk krijg je dan glare een soort van metaaltriplex.

Zelf zou ik een stuk aan een bosrand kopen, en het vliegtuig van een mooie camo laag voorzien.

En qua temperatuur zit je altijd goed in een vliegtuig, en dan het gewoon op zijn wielen laten staan. ( schokproof )

En dan het zit deck helemaal aanpassen, naar slaapkamer woon/werk gedeelte en de keuken achterin in de bestaande keuken maken.

En ja je hebt heel veel ruimte om dingen op te slaan, denk eens aan een laadruimte vol met eten/hout ;)

Dus ja ik zou prima in een vliegtuig kunnen wonen :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

in drie woorden

ge ni aal

 

Hoe verzin je het.

 

Ik zag van de week een programma op tv waarbij drie B&B houder elkaars accomodatie testen en waarderen. Daar zat er ook één bij met o.a. een woontrein in z'n tuin.

Ik zei nog tegen mijn vrouw: "beetje gek maar hardstikke leuk". je moet het maar kunnen en mogen doen.

Voor die gast is een vliegtuig erbij geen probleem denk ik....

 

Ik krijg het in mijn gemeente niet voor elkaar vrees ik.

 

Driehart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...