Badlaken Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Weet iemand waar je in Nederland een waterbob kunt kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Bedoel je deze http://www.waterbob.com/Welcome.do;jsessionid=30F9FD69A2E892B3F6AE3B4F61565237 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bolo Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Nurse, hij had hem al gelinkt. Woordje "waterbob" was aanklikbaar. :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Badlaken Geplaatst: 8 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Of deze http://www.waterbob.com/Welcome.do;jsessionid=30F9FD69A2E892B3F6AE3B4F61565237 Die dus. Betreffende link staat ook in mijn eerste posting opgenomen. Bedankt Bolo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J.I. nurse Geplaatst: 8 augustus 2012 Delen Geplaatst: 8 augustus 2012 Oeps blond;) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
spechtje Geplaatst: 11 augustus 2012 Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Voor dingen die je niet in europa, maar wel in de VS kunt kopen, moet je eens kijken op http://www.fromus2eu.nl. Het is een Nederlandse dame die in de VS woont, en die jou bestelling in de VS plaats, en dan doorstuurt naar jou adres in Nederland of Belgie. Correspondentie kan ook nog gewoon in het Nederlands, moest je Engels niet zo goed zijn En het bedrag kan overgemaakt worden op een Nederlands bankrekeningnummer. Uiteraard betaal je wel een deel commisieloon en verzendingskosten. Ik heb via haar al een aantal boeken bestelt, en op haar service is niets aan te merken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Badlaken Geplaatst: 11 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Voor dingen die je niet in europa, maar wel in de VS kunt kopen, moet je eens kijken op http://www.fromus2eu.nl. Het is een Nederlandse dame die in de VS woont, en die jou bestelling in de VS plaats, en dan doorstuurt naar jou adres in Nederland of Belgie. Correspondentie kan ook nog gewoon in het Nederlands, moest je Engels niet zo goed zijn En het bedrag kan overgemaakt worden op een Nederlands bankrekeningnummer. Uiteraard betaal je wel een deel commisieloon en verzendingskosten. Ik heb via haar al een aantal boeken bestelt, en op haar service is niets aan te merken. Zover ik heb begrepen zijn de verzendkosten van boeken van de VS naar de EU (Nederland) zo hoog dat ik het net zo goed nieuw kan bestellen in de boekenhandel op de hoek. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pathfinder Geplaatst: 11 augustus 2012 Delen Geplaatst: 11 augustus 2012 Dat ligt er aan. Boeken die ik via Amazon in de VS bestel komen meestal voor een paar centen binnen een week aan, met een Duits poststempel. Geen idee hoe ze dat doen maar het is allemaal veel en veel goedkoper dan bestellen in Nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 12 augustus 2012 Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 boerenbond of paarden speciaal zaak, zijn zakken formaat kruiwagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Badlaken Geplaatst: 12 augustus 2012 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 Dat ligt er aan. Boeken die ik via Amazon in de VS bestel komen meestal voor een paar centen binnen een week aan, met een Duits poststempel. Geen idee hoe ze dat doen maar het is allemaal veel en veel goedkoper dan bestellen in Nederland. Amazon heeft een filiaal in Duitsland. boerenbond of paarden speciaal zaak, zijn zakken formaat kruiwagen Bedankt voor de tip maar ik zoek toch echt het product terug te vinden in de link. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dR3 Geplaatst: 12 augustus 2012 Delen Geplaatst: 12 augustus 2012 Weet iemand waar je in Nederland een waterbob kunt kopen. Volgens mij was deze al eens in een ander topic voorbij gekomen, persoonlijk vind ik het een leuke gadget maar zonde van het geld. Een stukje en wat ductape levert hetzelfde resultaat op als je een ligbad hebt. Overigens geen idee of/waar deze in NL te verkrijgen is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyberbeer Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 De waterbob is een grote plastic container voor wateropslag. Bij een SHTF leg je de watercontainer in je ligbad en laat hem vollopen met water. Hij kan gevuld worden tot 100 gallon(378 liter water). Ook gezien bij Doomsday Preppers. http://www.ebay.nl/sch/i.html?_nkw=water+bob+emergency&_sacat=0&LH_PrefLoc=2&_odkw=water+bob&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.