JD81 Geplaatst: 2 juli 2015 Delen Geplaatst: 2 juli 2015 Ik vind Bear helemaal niks, ik kijk veel survival programma's zo over een familie die overleeft in de wildernis Alaska the last frontier prachtig mooi programma. Zo als dat andere programma met een oud commando en een vent die op ze blote voeten loopt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 2 juli 2015 Delen Geplaatst: 2 juli 2015 Inderdaad, hier zit je nooit ver van de bewoonde wereld af. Het hoogste wat je waarschijnlijk doet in het bos is dan jagen, en hout kappen. En dat zie je dan weer in 'Wie overleeft Nederland........ http://www.rtl.nl/wie-overleeft-nederland/#!/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Permaculturist Geplaatst: 2 juli 2015 Delen Geplaatst: 2 juli 2015 Op het gebied van primitieve skills vindt ik dat Matt Graham zeer waardevolle kennis heeft. Hij is nog niet zo heel lang bekend bij het grote publiek en vervangt Cody Lundin in Dual Survival. Ook doet hij mee in het programma Dude you're screwed of zoals het hier in Nederland heet Survive that. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 27 augustus 2015 Delen Geplaatst: 27 augustus 2015 Iemand die nieuwe serie van Grylls (tenminste ik geloof dat ie nieuw(er) is ) al gezien? - Breaking Point? Zit nu op ep 2, helpt mensen met fobieen, dwangstoornissen, jeugdangsten enzo... Weer eens wat anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 27 augustus 2015 Delen Geplaatst: 27 augustus 2015 Momenteel is het 2de seizoenen van Running wild met bekende personen het meest recente van hem lopende, waar hij deze mensen confronteert met hun innerlijke ik. Ik heb 2 boeken van BG gelezen (auto biografie en motivatie boek) en ik vindt het een goede motivator... hij heeft veel wilskracht en alsook het vermogen om anderen net een beetje verder te pushen waar ze zonder hem zouden stoppen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dr.Prepper Geplaatst: 31 augustus 2015 Delen Geplaatst: 31 augustus 2015 President Obama in survivalserie van avonturier Bear Grylls Barack Obama wordt de allereerste president van de Verenigde Staten die meedoet aan de survivalserie van avonturier Bear Grylls [...] De twee gaan samen de Alaskaanse wildernis in. De beelden daarvan worden later dit jaar in het programma Running Wild with Bear Grylls vertoond. http://www.nu.nl/media/4116660/president-obama-in-survivalserie-van-avonturier-bear-grylls.html P.s. @carismo, ik ben ook fan van Bear Grylls hoor, maar dat schijn je beter niet hardop te mogen zeggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.