DrSnuffelbips Geplaatst: 6 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2021 Ja, ga ik doen, idd deels online. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MamaM Geplaatst: 6 mei 2021 Delen Geplaatst: 6 mei 2021 Op 3-5-2021 om 09:20, Sjuul zei: Als je het over non food hebt, koop je dan ook tampons/ maandverband in? Gek genoeg, (er zijn hier toch ook vrouwen opt forum?) Hoor ik daar nooit iets over... Zijn "we" die schaamte nog (steeds?) niet voorbij? Aandacht zonder schaamte. Wasbaar maandverband en/of menstruatiecup! Veel minder afval en je hoeft er dan ook niets extra's voor in te slaan (behalve als je nu al de vervanging van over 7-10 jaar klaar wilt hebben liggen). Plus geen zweterige chemicaliën in/tegen je meest intieme delen. Ook fijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 mei 2021 Delen Geplaatst: 6 mei 2021 @MamaM, OOH! Wat een goed idee, dat was ik helemaal vergeten, van die cups. Ik gebruikte gewoon natuurlijke spons, werkte ook heel goed, gewoon touwtje doortrekken en klaar. Ook wasbaar. Ja, vooral al die chemicaliën die ze in tampons & maandverband stoppen, die je huid uitdrogen en erger.... ! Schande! Bedankt voor je reactie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 6 mei 2021 Delen Geplaatst: 6 mei 2021 @DrSnuffelbips, Leuk! maar, eh, das meer een workshop dan wat ik onder een opleiding versta.... toch? Blijft interessant, natuurlijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DrSnuffelbips Geplaatst: 6 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2021 Ik denk dat je het met een rijbewijs halen kan vergelijken. Je moet er mee aan de slag om er bekwaam in te raken. Als ik het leuk vind dan ga ik misschien ook de cursus mechatronics volgen: https://www.techniekopleiding.nl/subsidies/nl-leert-door/aanbod/basis-mechatronica/ Maar goed, eerst die basis electronica 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mevr.Grijpstra Geplaatst: 6 mei 2021 Delen Geplaatst: 6 mei 2021 27 minuten geleden, DrSnuffelbips zei: Maar goed, eerst die basis electronica Zo is dat . First things first !! Maar je hebt lekker de vaart erin zeg , mooi in lijn met je plan. Succes met de cursus , ga lekker aan de slag ! groet,mevr.Grijpstra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Goedkopere mineraal water bij de Aldi €0,25 1,5L Ook verkopen ze nu kleinere pakken Bar-Le-Duc 1L, maar ook nog duur. Het goedkope mineraal water is net zo goed als de Bar-Le-Duc, mijn vrouw heeft het getest. Dus preppen maar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hermanusb Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 Ik ga het houden op gefilterd kraanwater. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 7 augustus 2021 Delen Geplaatst: 7 augustus 2021 ik heb beide tot mijn beschikking, fles water en gefilterd kraan water. Bedankt voor de tip! 😊👍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 3 januari 2022 Delen Geplaatst: 3 januari 2022 Bij de Trekpleister kan je vaseline 250 ml een stuk goedkoper á €2,99. We hebben twee potten gekocht €5,98. Vaseline kan je voor aardig wat dingen gebruiken, ook om een vuurtje op te starten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moriuno Geplaatst: 14 februari Delen Geplaatst: 14 februari Bedankt voor de informatie 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ&A Geplaatst: 15 februari Delen Geplaatst: 15 februari 23 uren geleden, moriuno zei: Bedankt voor de informatie Graag gedaan als je mij bedoeld @moriuno leuk dat je bij ons forum bent gekomen, kunnen we je ergens mee helpen??? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moriuno Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari Als een echte koopjesjager houd ik alle foldertjes en online acties altijd graag in de gaten. Ben nu aan het oriënteren op games prijzen, omdat ik met alle andere zaken al een heel eind ben gekomen. Wat doen jullie met name wat betreft entertainment? Bordspellen zijn natuurlijk altijd een goede optie en ik heb er al heel wat liggen, maar games kunnen wel weer uitdagender zijn. Verder ben ik ook bezig met een mooie boekencollectie opbouwen, want daar kan ik sowieso geen genoeg van krijgen. Lijkt me fantastisch om een soort eigen bibliotheekje te hebben met zoveel boeken dat ik ze me in mijn hele leven niet uitgelezen krijg. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 19 februari Delen Geplaatst: 19 februari 1 uur terug, moriuno zei: Lijkt me fantastisch om een soort eigen bibliotheekje te hebben met zoveel boeken dat ik ze me in mijn hele leven niet uitgelezen krijg. Welkom en ga groot wonen. Wij bezitten inmiddels een kleine vijfduizend boeken en gaan die niet uitgelezen krijgen tijdens ons leven. 😅 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.