Raycoupe Geplaatst: 18 juli 2013 Delen Geplaatst: 18 juli 2013 Om samen iets van elkaar te leren en te schieten, moeten we samenkomen. Dit kan op huidige meetings en SC's of op aparte. Nu is het reizen uiteraard altijd een probleem, want het kost minimaal geld. Hoe ziet iedereen dat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 19 juli 2013 Delen Geplaatst: 19 juli 2013 Tja reizen maakt mij niet zoveel uit, doe het voor me werk ook al veel. Een locatie is wel een probleem. Binnen zou je een gymzaal ergens kunnen huren en allemaal je eigen doelpak mee kunnen nemen. En buiten wordt helemaal lastig. Er zit hier zeker geen landeigenaar of boer met een boog bij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 19 juli 2013 Delen Geplaatst: 19 juli 2013 reizen is voor mij geen probleem. En als er mensen zijn die mee willen rijden gezellig! Ik ben heul blij met deze grop want ik kan thuis niet oefenen. (te weinig ruimte) Dus ik kijk uit naar de mogelijkheden. op de Sheltercampings? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
longsurviver Geplaatst: 20 juli 2013 Delen Geplaatst: 20 juli 2013 misschien moeten we gewoon eens wat gaan rondvragen bij boogschuttersverenigingen of die hun schietbaan willen uitlenen/verhuren? het is maar een ideetje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rescue Geplaatst: 8 augustus 2013 Delen Geplaatst: 8 augustus 2013 Ik heb wel een buitenlocatie waar we instinctief zouden kunnen schieten.. Echter het is handig om dan wel pijlen vangers achter de doelen te plaatsen. Locatie omgeving Zwolle/Hattem, kan alleen op een zondag. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jada Geplaatst: 8 augustus 2013 Delen Geplaatst: 8 augustus 2013 Goed idee! Laten we een datum prikken... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 8 augustus 2013 Delen Geplaatst: 8 augustus 2013 ik ben nog aardig jong en woon in groningen dus een meeting zou wat lastiger zijn maar ik sta overal voor open:) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 9 augustus 2013 Delen Geplaatst: 9 augustus 2013 @rescue: Klinkt interessant, aangezien ik eigenlijk niet van plan ben om al die contragewichten, vizier en andere toeters en bellen mee te nemen bij een Bug Out. Dus barebow/instinctief schieten ben ik helemaal voor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Prepping76 Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Heb wel eens geschoten zonder vizier op mijn recurve, maar de eerste paar pijlen schieten dan alle kanten op. Dan is een pijlenvanger wel handig ja. Of een bouwzeil dan voldoende is weet ik niet, ligt ook aan de afstand. Het mooiste zou zijn nog 30 meter ruimte achter het doel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raycoupe Geplaatst: 10 augustus 2013 Delen Geplaatst: 10 augustus 2013 Een paar oude dekens (slap) ophangen werkt ook wel..... Wel belangrijk, want het altijd balen als zo'n pijl kaduuk gaat, poef, weer 5,5 euro weg. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stampede Geplaatst: 16 augustus 2013 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2013 Ik ben lid van een tweetal schietverenigingen, deze accommodaties zijn bij uitstek geschikt voor boogschutters. Ik weet dat er diverse boogverenigingen van soort gelijke accommodaties gebruik maken. Toevallig net waar ik schiet weer niet, maar ik zal eens een licht op steken of de beheerders van deze banen waar ik schiet hier voor openstaan. De baanhuur is dacht ik aanzienlijk en er is altijd een beheerder. Misschien dat bij jullie in de buurt ook zo iets mogelijk is. Er was een boogvereniging bij mij in de buurt maar die is opgedoekt omdat ze buiten trainde/schoten in de buurt van een recreatieplas maar ze moesten stoppen (op last van de gemeente want het was gevaarlijk) maar ook het gebrek aan een dak boven hun hoofd was een probleem. Het in stand houden van deze club was niet langer mogelijk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten