J.I. nurse Geplaatst: 17 oktober 2012 Delen Geplaatst: 17 oktober 2012 Welkom bij de VVP van Gelderland en Overijssel! Ik miste een link naar ons mooi stukje Gelderland en Overijssel van daar dat ik de aftrap genomen heb! De eerste stappen zijn gezet naar een pretigge samenwerking waarin vertrouwen centraal staat. Het zou fijn zijn dat we een mooie groep bij elkaar kregen waarin we diverse meetings met elkaar kunnen plannen. Zo word onze band enkel maar sterker. En leren we elkaars kwaliteiten kennen! Groetjes J.I. nurse Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Ik heb me ook in Gelderland aangemeld, omdat ik daar een geheime BOL heb. Zo geheim, dat ik er zelf ook niks vanaf weet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vlinder Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 Heb de groep gevonden! Dank Nurse voor je berichtje. En Dick, je mag wel gewoon toegeven dat je ons groepje zo leuk vindt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 @Vlinder. Dat is helemaal geheim, anders moet ik blozen en dan val je zo op als je door het groene gras naar je bol in Gelderland tijgert. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 ach dick zolang je door de heide tijgert dan valt een beetje rood ook niet meer op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Dick Berts Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 @nvd72. Van jouw commentaar word ik altijd blij. Als was het maar omdat daarnaast altijd iemand zijn middelvinger heft naar de EU. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 ik zeg mooi lijstje met leden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chinook Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Ik vind 't er ook gezellig uitzien qua ledenlijst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
slakkenzout Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 Oei had mij nog niet voorgesteld hier in de Gelderlandledenlijst, dus toch nog bij deze. Best wel veel mensen uit dezelfde omgeving, toeval? Of gewoon boerenverstand ?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nvd72 Geplaatst: 21 oktober 2012 Delen Geplaatst: 21 oktober 2012 hou het maar bij boerenverstand Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lion Geplaatst: 22 oktober 2012 Delen Geplaatst: 22 oktober 2012 Hallo allemaal. Gezellig, ik doe mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fluitketel Geplaatst: 13 november 2012 Delen Geplaatst: 13 november 2012 Ik heb de groep ook gevonden, gezellig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CMFC1988 Geplaatst: 25 december 2012 Delen Geplaatst: 25 december 2012 Hallo allemaal we hebben er weer een Gelderlander erbij van de Veluwe, en zitten er hier veel mensen uit Gelderland ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 7 januari 2013 Delen Geplaatst: 7 januari 2013 saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay haiiiiiiiiiiiii to the chief hahahaha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Target Geplaatst: 10 januari 2013 Delen Geplaatst: 10 januari 2013 Hey ook ik heb hem gevonden! Sluit me graag aan in de club! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frank1964 Geplaatst: 13 januari 2013 Delen Geplaatst: 13 januari 2013 Hoi Target, Welkom hier. Ik hoop dat we deze groep een beetje van de grond krijgen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 14 januari 2013 Delen Geplaatst: 14 januari 2013 helaas oude vrienden weg, laten we hopen op nieuwe erbij Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
driehart Geplaatst: 3 februari 2013 Delen Geplaatst: 3 februari 2013 Ik had me al aangemeld, maar nu ook hier even een berichtje. Lokatie Gelderland, Veluwe. Driehart Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WTSHTF Geplaatst: 5 februari 2013 Delen Geplaatst: 5 februari 2013 Een tukker hier. Hallooo. ;-) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 22 juli 2013 Delen Geplaatst: 22 juli 2013 jeej eindelijk gevonden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten