Roel Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar vooruit. René Nauta en Beke Olbers hebben een Nederlandstalig Handboek Bushcraft uitgegeven en het is een echte aanrader. Mooie foto's, duidelijke tekst en zeer goede tekeningen maken dit boek tot een absolute must. Te verkrijgen bij EXTRA Survival en Bushcraft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Ik heb hem al besteld en het is een beperkte uitgave dus wees er snel bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Ik heb hem al besteld en het is een beperkte uitgave dus wees er snel bij. Dat 'beperkte' is vaak een verkooppraatje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 30 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2015 Geloof me, ik ken beiden al heel lang, verkooppraatjes hebben ze niet nodig... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Geloof me, ik ken beiden al heel lang, verkooppraatjes hebben ze niet nodig... Maar wat is het nut er dan van om een limited edition boek uit te brengen? Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Maar wat is het nut er dan van om een limited edition boek uit te brengen? Greener Het heeft met nut niets te maken, wel met de huidige markt voor zo een boek. Jan met de pet koopt dit niet he! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Wanneer komt de pdf versie beschikbaar? Dan koop ik er wel één. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Maar wat is het nut er dan van om een limited edition boek uit te brengen? Greener Volgens mij heeft het te maken met de kosten van zo een boek en dat ze niet met een schuld blijven zitten als er te weinig van verkocht worden. Maar het was wel hun wens om eens een boek te maken dus dan maar op deze manier. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Heb je een link? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Longmen Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 @MyronPrps Meer info over het boek - http://www.extrasurvival.nl/bushcraft-handboek/ - FB: https://www.facebook.com/extrasurvival/?fref=ts - EN http://blog.extrasurvival.nl/handboek-bushcraft/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 30 november 2015 Delen Geplaatst: 30 november 2015 Het heeft met nut niets te maken, wel met de huidige markt voor zo een boek. Jan met de pet koopt dit niet he! Duidelijk maar er bestaan verscheidene manieren om kleine oplages achter elkaar te produceren. Als iemand roept dat er maar één minimale oplage verschijnt heeft @Longmen toch echt gelijk. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 30 november 2015 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2015 Wat heet minimaal, het zijn er al gauw een paar duizend, uitgegeven in eigen beheer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Knine Geplaatst: 1 december 2015 Delen Geplaatst: 1 december 2015 .......... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Viper Geplaatst: 3 mei 2020 Delen Geplaatst: 3 mei 2020 Ik heb het boek ook aangeschaft, het is inderdaad duidelijk geschreven, met instructieve foto's en tekeningen. Ik ben nu nog op zoek naar een soort van werkmap, waar je per item het nodige kunt uithalen om je lessen outdoor te geven, om samen met je zelfgemaakte lessen als aanvulling te kunnen gebruiken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.