Pr3pper Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Ik vroeg mij af of iemand ervaring heeft met deze windbreaker, voor de prijs valt het reuze mee maar is de kwaliteit een beetje goed. Het gaat om deze, http://www.fc-moto.de/epages/fcm.mobile/nl_NL/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Brandit-Windbreaker Wat ik er wel handig bij vind uitzien is de grote zak aan de voorkant. Ben benieuwd of iemand deze heeft. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Stuudje Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Windbrekertestje.. http://www.anwb.nl/bestanden/content/assets/anwb/pdf/fietsen/test-w-f/-testwindbrekes.pdf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Ik heb ook wel eens zo'n jas gehad met zo'n grote zak aan de voorkant was ideaal, die had toen ook nog een lus aan de binnenkant waar je een karabijnhaak aan kon doen om alles in die zak vast te klikken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Ik heb ook wel eens zo'n jas gehad met zo'n grote zak aan de voorkant was ideaal, die had toen ook nog een lus aan de binnenkant waar je een karabijnhaak aan kon doen om alles in die zak vast te klikken. Ah nice dus wel handig, vraag me af of die ook goed warm etc. is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Ah nice dus wel handig, vraag me af of die ook goed warm etc. is. Een windbreker is niet bedoeld om warm te zijn. Voor warmte zorgen de lagen kleding onder de windbreker. Een windbreker is uitsluitend bedoeld om, je raad het nooit, de afkoelingseffecten van wind te stoppen en geeft enige bescherming tegen regen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De Plaag Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Mijn broer heeft er lange tijd zo 1 gehad met een zak aan de voorkant, het stof van de jas bleef na een tijdje tussen zijn ritsen steken dat is het enige probleem hij had. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pr3pper Geplaatst: 24 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Een windbreker is niet bedoeld om warm te zijn. Voor warmte zorgen de lagen kleding onder de windbreker. Een windbreker is uitsluitend bedoeld om, je raad het nooit, de afkoelingseffecten van wind te stoppen en geeft enige bescherming tegen regen. Ja dat snap ik, maar omdat deze fleece van binnen is vraag ik me dat ook af hoe warm deze dan is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 24 juli 2015 Delen Geplaatst: 24 juli 2015 Ja dat snap ik, maar omdat deze fleece van binnen is vraag ik me dat ook af hoe warm deze dan is. Oh ik had niet gezien dat er een fleece inzit. In dat geval zou ik zeggen zo warm als een windbreker met een fleecetrui eronder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 25 juli 2015 Delen Geplaatst: 25 juli 2015 Een windbreker is niet bedoeld om warm te zijn. Voor warmte zorgen de lagen kleding onder de windbreker. Een windbreker is uitsluitend bedoeld om, je raad het nooit, de afkoelingseffecten van wind te stoppen en geeft enige bescherming tegen regen. Is een winddichte jas niet per definitie waterdicht? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 25 juli 2015 Delen Geplaatst: 25 juli 2015 Is een winddichte jas niet per definitie waterdicht? Winddicht en waterdicht is helaas wel anders. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Scratch Geplaatst: 25 juli 2015 Delen Geplaatst: 25 juli 2015 Aan en uit trekken van zo'n jas is ruk, verder werkt het wel. Ik heb er een paar uit de golfwereld (zonder zak dan) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 25 juli 2015 Delen Geplaatst: 25 juli 2015 Aan en uit trekken van zo'n jas is ruk En dus gewoon erg onhandig. Dan liever een gewone jas met zo'n flap over de rits. Die zijn ook windddicht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vladimir Geplaatst: 25 juli 2015 Delen Geplaatst: 25 juli 2015 Winddicht en waterdicht is helaas wel anders. Dan begrijp ik goretex niet meer geloof ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 25 juli 2015 Delen Geplaatst: 25 juli 2015 Dan begrijp ik goretex niet meer geloof ik. Gore-tex is een multi laags systeem. Een winddicht binnenmembraan en een waterafstotende buitenlaag. Een windstopper is alleen een winddichte binnenlaag. Duidelijk Vladimir ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.