chrisprep Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Nog eens 2 messen van oude vijlen gemaakt, deze is 22 cm totale lengte, lemmet 11 cm, 4 mm dik handvat uit eik, sheath moet nog gemaakt worden, de tweede vind ik zelf zeer speciaal, het is een sticktang, met een handvat van een stuk gewei van een hert, het is 28 cm lang, lemmet 14 cm, ik heb het gemaakt als cadeau voor een collega die binnenkort met pensioen gaat , 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Wouw, heel mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Mooi! ................................... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 19 juli 2015 Delen Geplaatst: 19 juli 2015 Mooi gedaan @chrisprep. Vooral die eerste vind ik erg mooi! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 20 juli 2015 Delen Geplaatst: 20 juli 2015 Top man . Ook de schede . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 20 juli 2015 Delen Geplaatst: 20 juli 2015 Heel mooie stijl van mes en schede. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 20 juli 2015 Delen Geplaatst: 20 juli 2015 Erg knap @chrisprep ! Ik heb nu 2 oude en reeds ontharde vijlen klaar liggen voor een zelfde project. Mooie brede oude Engelse vijlen, lopen een beetje taps toe. Zal nog wel even duren voor ik ermee aan de gang ga. Als ze net zo fraai worden als die van jou dan ben ik meer dan tevreden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 20 juli 2015 Delen Geplaatst: 20 juli 2015 Mooie messen, ik vind vooral die met het gewei er erg mooi uit zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohnVonSchutz Geplaatst: 21 juli 2015 Delen Geplaatst: 21 juli 2015 Ja mooi gemaakt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.