wodan Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 Van morgen viel mij deze plant op (met een kleinere broer er naast): Iemand een idee wat dit exact is? Ik vermoed een kool-achtige (spruitjes?) Als het wat leuks is, ga ik 'em opeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 Begin van de steel bij de grond lijkt het een btje op koolrabi, als ik het goed spel. Allen naar mijn idee zijn de bladen anders Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 Zou zo niet weten wat het is, behalve dat het een koolachtige plant is. Wacht even een paar weken, dan kom je er vanzelf achter. (In ieder geval geen broccoli of bloemkool; de bladeren daarvan zijn anders.) Edit: Het zou inderdaad zo maar kunnen dat het spruitjes zijn, het ziet er wel een beetje hetzelfde uit. (Het blad, dan.) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 Mocht je in de buurt van de kust zitten kan het een zeekool betreffen. Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 Van morgen viel mij deze plant op (met een kleinere broer er naast): Iemand een idee wat dit exact is? Ik vermoed een kool-achtige (spruitjes?) Als het wat leuks is, ga ik 'em opeten het lijkt een beetje op die planten die ik ook in mijn tuin heb staan ( niet gezaaid ) u bedoelde diegene met die vaalgroene bijna blauwe bladeren? dan zou ik ook weleens willen weten wat het nou is, ik hield het voor de bladsla die ik had gezaaid ( wist ik veel, had bijzonder weinig ervaring met moestuinen ) alleen toen ik het "geoogst" had rook eht behoorlijk naar onkruid, ik heb geen idee waarom maar onkruid schijnt echt zo'n typische geur te hebben, een beetje de geur van een flink pak gewied ( goed gespeld ? ) onkruid. tenminste op de eerste 2 foto's lijkt het daarop maar de laatste foto laat iets anders zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greener Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 het lijkt een beetje op die planten die ik ook in mijn tuin heb staan ( niet gezaaid ) u bedoelde diegene met die vaalgroene bijna blauwe bladeren? dan zou ik ook weleens willen weten wat het nou is, ik hield het voor de bladsla die ik had gezaaid ( wist ik veel, had bijzonder weinig ervaring met moestuinen ) alleen toen ik het "geoogst" had rook eht behoorlijk naar onkruid, ik heb geen idee waarom maar onkruid schijnt echt zo'n typische geur te hebben, een beetje de geur van een flink pak gewied ( goed gespeld ? ) onkruid. tenminste op de eerste 2 foto's lijkt het daarop maar de laatste foto laat iets anders zien. Dat klinkt alsof je het loof van een papaver Somniferum hebt gegeten Greener Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 Ik ben benieuwd naar de echte naam en eventuele bruikbaarheid; deze plant staat ook in de tuin van het ouderlijk huis. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 http://flora-europa.info/zoekresultaat.php Als je een beetje geduld hebt kan je zelf de plant determineren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Range Geplaatst: 17 juli 2015 Delen Geplaatst: 17 juli 2015 http://flora-europa.info/zoekresultaat.php Als je een beetje geduld hebt kan je zelf de plant determineren. Super toffe website link! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.