Ga naar inhoud
GENEGEERD

BUG-in, Wat heb jij gedaan ?


Cyberbeer

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dat is de pure realiteit Jager. Voor sommige mensen is dat helaas niet te begrijpen.

 

De meeste mensen zijn angsthazen. Suffe schapen, of hoe je ze ook noemt. In mijn vorige buurt waar ik woonde hadden we ook een heel vervelende buurman. Fikkie stoken achter het huis (in een rijtjeshuis woonwijk...). 's Nachts om 4 uur hardcore 'muziek' draaien, zoontje van 5 liep met een hakbijl over straat tussen de andere kids enz. Telkens moest ik er wat van zeggen, de rest vd. buurt stond te klagen en te roddelen maar deed niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerels,Los van het feit dat wij nu nog "mogen" beschikken over luchtdruk wapens

houd niet weg dat je er onvoorzichtig en onverantwoordelijk mee om kan gaan.

Inderdaad de techniek van sommige luchtwapens is zeer interessant,Ik zie regelmatig de Sinners naast mij liggen.

 

Nu even terug naar de topic,Hoe zou ik mijn huis beschermen?.

Heel simpel door een aantal lichtschakelaars in mijn slaapkamer te monteren die de

lampen in de woonkamer en gang bedienen.

Hoor ik gestommel doe ik gewoon het licht aan,Gillen en boeren als een bezetene wil het ook wel doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht.... Dit is een preppers forum.

Dus het gaat over SHTF situaties.

Jij mag best boeren en scheten laten maar je zult te laat begrijpen dat dit niet werkt als er een criminele massa je huis bestormd om je te ontdoen van je kostbare voedsel etc.

Als het echt los gaat zou ik maar snel zorgen dat je ergens hardware vandaan haalt of desnoods zelf maakt.

 

antigun-neighbour.jpg.d656a9075678ba38ae4ee8b6f2791a8c.jpg

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zucht.... Dit is een preppers forum.

Dus het gaat over SHTF situaties.

Jij mag best boeren en scheten laten maar je zult te laat begrijpen dat dit niet werkt als er een criminele massa je huis bestormd om je te ontdoen van je kostbare voedsel etc.

Als het echt los gaat zou ik maar snel zorgen dat je ergens hardware vandaan haalt of desnoods zelf maakt.

 

antigun-neighbour.jpg.d656a9075678ba38ae4ee8b6f2791a8c.jpg

 

Ja Arisaka je hebt gelijk,Dacht even op luchtbuks.nl te zitten.

Met die software richt je ook weinig uit tegen de massa,Nu hanteer ik de non lethal aproach wat ik dan doe weet ik

niet.

Vind het wel grappig te lezen dat er een aantal zo bij de Viet Cong kan !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha... Ik zit ook op luchtbuks.nl. Leuke site vooral de zelfbouw en klus projecten vind ik erg leuk.

Persoonlijk vind ik ze daar wel erg schijterig. Kreeg zelfs een berichtje om mijn avatar te wijzigen. Daarop sta ik te schieten met een mp5 op een "menselijke" schietschijf.

Helaas hebben ze geen KNSA schijven in amerika anders had ik die kunnen gebruiken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast der_obergefreiter

Als het echt los gaat zou ik maar snel zorgen dat je ergens hardware vandaan haalt of desnoods zelf maakt.

tegen die tijd wel , ja . tot die tijd zou ik er toch enige radiostilte over betrachten . al was het maar om meelezers niet op rare ideeën te brengen of de overheid tot een onderzoek van dit weerbar(stig)e clubje mensen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha... Ik zit ook op luchtbuks.nl. Leuke site vooral de zelfbouw en klus projecten vind ik erg leuk.

Persoonlijk vind ik ze daar wel erg schijterig. Kreeg zelfs een berichtje om mijn avatar te wijzigen. Daarop sta ik te schieten met een mp5 op een "menselijke" schietschijf.

Helaas hebben ze geen KNSA schijven in amerika anders had ik die kunnen gebruiken :)

 

Daar kan ik wel mee inkomen dat je de verkeerde schijf had,Ik vermoed dat als die mp op lucht was

ze dan wel je avatar wilden hebben?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland gebruiken de dynamische IPSC schutters deze kaart:

IpsctargetNL.jpg.51a7bc0b445e0c2c02f17a360914737c.jpg

 

De oplettende lezer zal zich afvragen: 'hey, ik zie op die kaart A,C en D staan. Waar is nu de B?'

 

De B zat bovenop, zie de USA uitvoering:

 

IpsctargetUSA.jpg.8afc79d839340ebb49055b02218ad7e5.jpg

 

 

Maar in Nederland, hypocriet betuttelland, verboten!! Want dit lijkt teveel op een menselijke gedaante...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preppy, goed idee van die planken, mocht je ramen worden ingegooid. Tja, en hond neem ik niet meer, omdat ik daar de tijd niet meer voor heb. En die site van veiligwonen ziet er interressant uit. Ik ga zo even kijken naar de producten.

 

offgrid, wel een goed idee om je ramen dicht te lassen. Maar bij een (binnen)brand lijkt mij dit niet erg handig. Je komt dan wel niet meer binnen, maar je komt er ook niet meer uit. Zo'n stalen plaat lijkt me wel wat voor mijn voordeur.

 

12gauge, balken om je voordeur te verstevigen is zeker een goed idee. Ik heb er nu ééntje maar moet er maar een paar bij kopen.Prikkeldraad lijkt me ook wat, alleen waar koop je dit?

 

Hoi cyberbeer,

 

Prikkeldraad is goed, concertina razorwire/scheermesprikkeldraad is beter.

Kijk eens op giga-gaas.nl

Hier kun je afhalen of via de post laten bezorgen.

 

Groeten joost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat scheermesdraad kun je ook surplus kopen en voor een stuk minder.

Zelf zou ik qua prijs gewoon prikkeldraad kopen en daar zoiets van maken zoals hieronder.

Daar kom je echt niet zomaar doorheen zonder juist gereedschap en is een stuk goedkoper :D

 

prikkeldraad1.jpg.11b7a63d447b0a44755ff664258496bf.jpg

 

Elke versperring zonder verdediging is snel opgeruimd dus zie het enkel als een vertrager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...