12gauge Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 hier heb ook belangstelling voor ......................even kijken wat de betaal optie's zijn Groet jolanda betalen kan op alle gebruikelijke manieren, Ideal, creditcard, rembours en acceptgiro je hebt geen verzendkosten, die berekenen ze niet boven de 100 euro het de totaal prijs zo even uit mn hoofd 124 euro ik ga even "los" aangezien dit me toch wel dwars zit ik heb op geen enkele manier betrekkingen of aandelen bij dit bedrijf als je blieft als je wilt beginnen dit is een hele goede set, het zijn GOEDE materialen, de prijs is echt niet slecht de meeste van jullie zullen net als ik waarschijnlijk niet meer als een doos pleisters en een paar rolletjes verband hebben terwijl een snee in principe al dodelijk kan zijn door slechte hygiene en gebrek aan antibiotica goede verbandmiddelen kunnen een leven redden aan pleisters heb je simpelweg niet genoeg, twijfel je omdat je het een aardig bedrag vind? dit gaat niet over datum, dit gaat je leven lang mee HOPELIJK maar niks in vergelijking met wat bijna iedereen hier aan eten op de plank heeft staan al kan je zelf niet hechten, kom je bij een dokter en die heeft niks meer maar jij je eigen setje zal hij je gewoon hechten om te beginnen is dit voor mij echt een uitgangspunt geweest, en een eye opener omdat ik maanden eten/drinken en allerlei materialen heb maar niks om een snee te fixen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 16 september 2012 Delen Geplaatst: 16 september 2012 @12gauge...srry maar als zelfs een arme student (zonder werk) een budget weet vrij te maken voor een medische artikelen als dit lijkt prijs me nu niet iets om over te vallen. Ik hoop dat de meeste af hebben gezien van deze aanbieding omdat ze het meeste al in huis hebben. En net zoals Keyser Suze zei: Je lichaam is je tempel, je kunt net zoveel eten en drinken op de plank hebben staan voor een jaar, maar als je na 2maand bij het hout sprokkelen je jezelf verwond met je bijl/mes of je komt niet ongeschonden uit hinderlaag van enkele belagers dan zul je wellicht niet lang genoeg leven om je voorraad op te maken... Klein sneetje... onhygiënische omstandigheden...gebrek aan medische hulp+artikelen = kans op infectie en (langzame pijnlijke)dood... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niki Geplaatst: 30 september 2012 Delen Geplaatst: 30 september 2012 weer -1 Ik heb dit wel al, maar ik kan zo'n korting niet voorbij laten gaan! Heel erg bedankt KS!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WannabePrepper Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 Ik heb deze zojuist ook maar even aangeschaft. Al is het alleen maar omdat de extra EHBO-voorraad altijd welkom is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 tis wel veel en dure hechtdraad? is dit om te oefenen? ;p ik heb het nu ook besteld ik ga het in mn 6L vaatje stoppen http://www.dammekunststoffen.nl/vat_05.php oa verkrijgbaar bij boeren bond, wel duur maar zijn fijne waterdichte vaatjes ook geschikt voor edelmetaal opslag en voedsel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 1 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 tis wel veel en dure hechtdraad? is dit om te oefenen? ;p genoeg om je de rest van je leven jou en de jouwen een flinke snee mee dicht te kunnen maken.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 ik heb het nu ook besteld dus -1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kungfufox Geplaatst: 1 oktober 2012 Delen Geplaatst: 1 oktober 2012 Er zijn nog 22 pakketjes over als ik goed heb geteld jongens...HAMSTEREN!!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 oktober 2012 Delen Geplaatst: 3 oktober 2012 tis wel veel en dure hechtdraad? is dit om te oefenen? ;p ik heb het nu ook besteld ik ga het in mn 6L vaatje stoppen http://www.dammekunststoffen.nl/vat_05.php oa verkrijgbaar bij boeren bond, wel duur maar zijn fijne waterdichte vaatjes ook geschikt voor edelmetaal opslag en voedsel veel? tis een groothandel in principe, ja t kost wat maar medische spullen zijn vaak gewoon duur 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 3 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2012 betalen kan op alle gebruikelijke manieren, Ideal, creditcard, rembours en acceptgiro je hebt geen verzendkosten, die berekenen ze niet boven de 100 euro het de totaal prijs zo even uit mn hoofd 124 euro ik ga even "los" aangezien dit me toch wel dwars zit ik heb op geen enkele manier betrekkingen of aandelen bij dit bedrijf als je blieft als je wilt beginnen dit is een hele goede set, het zijn GOEDE materialen, de prijs is echt niet slecht de meeste van jullie zullen net als ik waarschijnlijk niet meer als een doos pleisters en een paar rolletjes verband hebben terwijl een snee in principe al dodelijk kan zijn door slechte hygiene en gebrek aan antibiotica goede verbandmiddelen kunnen een leven redden aan pleisters heb je simpelweg niet genoeg, twijfel je omdat je het een aardig bedrag vind? dit gaat niet over datum, dit gaat je leven lang mee HOPELIJK maar niks in vergelijking met wat bijna iedereen hier aan eten op de plank heeft staan al kan je zelf niet hechten, kom je bij een dokter en die heeft niks meer maar jij je eigen setje zal hij je gewoon hechten om te beginnen is dit voor mij echt een uitgangspunt geweest, en een eye opener omdat ik maanden eten/drinken en allerlei materialen heb maar niks om een snee te fixen Precies! Om je vrachtwagen te repareren heb je ook liever de set van Würth en niet die van de Action.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 3 oktober 2012 Delen Geplaatst: 3 oktober 2012 onderhouds contracten jonge Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zilver Geplaatst: 8 oktober 2012 Delen Geplaatst: 8 oktober 2012 Het is zelfs zoveel hechtdraad, dat ze het weer in back order hebben en mijn bestleling daar nu op wacht. Er wordt wat afgehecht in nederland. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WannabePrepper Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Vandaag mijn bestelling binnen gekregen. Straks maar even controleren of alles compleet is (vast wel). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 zeer waarschijnlijk wel heb nu 2x wat bij ze besteld, en dat ging beide keren snel (met ideal betaald) en compleet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
WannabePrepper Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Het was inderdaad compleet. Wel goed om te zien (aan de pakbon) dat de inpakker ook gecontroleerd is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Helaas, de kortingscode werkt niet meer:( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 is het een startset voor je of heb je al het een en ander? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Op dit gebied een start , als de firt aid kit steriel van care plus niet meetelt en de normale a kist EHBO Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 dan zou je misschien hier eens naar moeten kijken; http://preppers.nl/forum/threads/1503-trauma-kit-bouwen-uitbreiden dat is meer bulk van gewone verbandtrommels zeg maar + wat extra's, zou je daar een set hechtdraad die in dit topic en 1 hechttang erbij doen dan zit je op ongeveer 170 euro (met gratis verzenden) of je neemt van allebei het een en ander, hechtdraad is gewoon duur, en dat seralon is het goedkoopst (bij daxtrio dan) verbandspul zijn de kosten niet, dat is 7 euro voor 20 rollen (als voorbeeld) waar heb je zelf het gevoel bij wat je mist? wat denk je zelf echt nodig te hebben? (disclaimer ik ben geen arts, ik help waar ik kan maar weet niet alles) ik heb hier in dit topic ook eens foto's gemaakt van wat er allemaal in zit, misschien dat dat je meer zegt dan zon leuk lijstje, dan kan je zien wat er allemaal in zit (plaatje bij het praatje) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Dit zit in mijn care pakket:Inhoud: - 20 Wondpleisters. - 2 Paar vinylhandschoenen. - 6 Alcoholdoekjes. - 1 Hechtdraad en -naald. - 1 Scalpel. - 1 Artsenverklaring. - 1 Infuusnaald (Canunula IV 125ml/min). - 1 Tandnaald 0,4 x 35. - 5 Wegwerpspuiten 5ml. - 5 Wegwerpnaalden 0,4 x 20. - 5 Wegwerpnaalden 0,8 x 40. - 3 Wegwerpspuiten 2 ml. - 5 Bloedlancetten. - Eerste hulpgids. Plus ik heb de normale a EHBO koffer inhoud x2 plus 1 liter dettol en nog een kleine huisapotheek. Ik mis alleen voor mijn gevoel veel handschoenen en de hechtspullen zoals KS die geregeld had. Ik wil altijd meer, ben niet voor niets prepper, maar moet binnenkort i.v.m houdbaarheid en GGD toch mijn a koffer weer vervangen. Dit gooi ik natuurlijk niet weg... Beter verbandrollen van over de tht dan geen:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
12gauge Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 handschoenen kosten bijna geen drol, die zijn erg belangrijk ivm bloedcontact (heel veel van kopen als je het kunt) scalpels zou ik er ook bij nemen, neem gewoon de standaard vorm die kan iedere onbenul zon beetje hanteren om bv binnengedrongen spijkers uit te snijden ofzo minimaal 1 doos alcohol doekjes om dingen schoon te maken (ontsmetten blijft belangrijk) en een paar rollen pleisters (de meeste wonden zijn maar wondjes en sneetjes) hechtdraad en tang (of het hele setje) is in principe iets waar je de rest van je leven mee kan doen, je kan het na de THT immers ontsmetten met sterke drank (+40%) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Yoyo Geplaatst: 10 oktober 2012 Delen Geplaatst: 10 oktober 2012 Vandaar dat ik het jammer vind dat de code niet meer werkt, is mijn loon er, doet hij het niet meer:(. Maar dat wil niet zeggen dat het er niet gaat komen:). De +40% alcohol heb ik al, al hoop ik die toch voor andere gelegenheden te mogen gebruiken maar in geval van....is de keuze snel gemaakt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Amero Geplaatst: 18 oktober 2012 Delen Geplaatst: 18 oktober 2012 @Yoyo Klopt dat de code niet meer werkt. Nu kunnen we wel rondshoppen of het ergens anders goedkoper te krijgen is. We hebben het lijstje zodat we weten wat we in moeten slaan en dat vind ik echt top. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FranZisska Geplaatst: 24 oktober 2012 Delen Geplaatst: 24 oktober 2012 Ja graag dank u Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orca2000 Geplaatst: 26 november 2012 Delen Geplaatst: 26 november 2012 Ja. ik wil graag meedoen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.