nu even niet Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 vanwege angst voor rellen en opstanden veroorzaakt door de toenemende ongelijkheid, kopen miljonairs huizen in rustige, afgelegen gebieden, nieuw zeeland o.a. Panicked super rich buying boltholes with private airstrips to escape if poor rise up http://www.mirror.co.uk/news/world-news/panicked-super-rich-buying-boltholes-5044084 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 En het punt is? Rijke mensen kopen altijd zulke zaken, gewoon, omdat ze het kunnen... Zou jij ook doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Ik zou precies hetzelfde doen als ik rijk zou zijn. Snel vliegbrevet halen met een stevig vliegtuig en desnoods customizen zodat die beter vliegt en presteert dan een BOL met voedselvoorraden en landingsbaan en werkplaats. Doe mij er maar een. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enigma13 Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Ik heb een nieuwe BOL op het oog. Ben alleen bang dat ik de financiering niet rond krijg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 En het punt is? Rijke mensen kopen altijd zulke zaken, gewoon, omdat ze het kunnen... Zou jij ook doen. Je zou ook kunnen concluderen dat ook de superrijken preppers ziin, alleen op een andere schaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Charlie Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Ik heb een nieuwe BOL op het oog. Ben alleen bang dat ik de financiering niet rond krijg. Misschien gemeenschappelijk? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 He verdorie. Ik heb net dit optrekje gekocht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 januari 2015 Delen Geplaatst: 28 januari 2015 Ik heb een nieuwe BOL op het oog. Ben alleen bang dat ik de financiering niet rond krijg. Doe boot in de voorgrond is toch niet zo duur ? Maar wat wil je met die BOB ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.