konijn Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 (PS de 2 tassen die ik had zijn allenbij gescheurd, maar de action tas kan ik nog wel gebruiken). allereerst gefeliciteerd met je rugzak @homerun! ben superblij voor je alleen het grappige is wel dat toen je het over de tas van de actie had je eigenlijk ( bij mij tenminste ) de indruk wekte het over een tas te hebben van een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lagere kwaliteit, tenminste ik neem aan dat die tas niet bij de Action vandaan kwam maar ik ben blij voor je joh, fantastisch initiatief ook allemaal! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 allereerst gefeliciteerd met je rugzak @homerun! ben superblij voor je alleen het grappige is wel dat toen je het over de tas van de actie had je eigenlijk ( bij mij tenminste ) de indruk wekte het over een tas te hebben van een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lagere kwaliteit, tenminste ik neem aan dat die tas niet bij de Action vandaan kwam maar ik ben blij voor je joh, fantastisch initiatief ook allemaal! haha dank je wel @konijn en sorry als mijn reactie niet de goede indruk wekte Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Hoorde uit een betrouwbare bron dat er nog 3 euro bij moest, ik betaal die. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Hoorde uit een betrouwbare bron dat er nog 3 euro bij moest, ik betaal die. Aan een kiddo 3 meer vragen ? Jongens, jongens toch... . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Aan een kiddo 3€ meer vragen ? Jongens, jongens toch... . Hahaha ik zie @homerun regelmatig, dus ben wel bereid om die 3 euries neer te leggen voor een vriend 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Hahaha ik zie @homerun regelmatig, dus ben wel bereid om die 3 euries neer te leggen voor een vriend Je bent ongetwijfeld een fijne vent. Wie vraagt dan 3€ meer ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Aan een kiddo 3€ meer vragen ? Jongens, jongens toch... . het was ook weer niet mijn idee. en ik had nog gezegd dat het niet hoefde (echt niet want ik vind het best lullig om dit te laten doen voor 3 euro) edit: nee het bedrag was er nog niet volledig er was namelijk geen 40 maar 37 en dat kwam toevallig ter spraken. en toen het 1 op het ander las ik dit 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Maar inderdaad hoezo nog 3 euro, dacht dat het al rond was. Heb ik iets gemist of verkeerd meegeteld. EDIT: Had nog niet gezien dat er al weer een post was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Maar inderdaad hoezo nog 3 euro, dacht dat het al rond was. Heb ik iets gemist of verkeerd meegeteld. Had nog niet gezien dat er al weer een post was. nee ik weet ook niet wat er fout ging maar die 3 euro maakt helemaal niks uit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Gelukkig is het nu rond. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Precies, opgelost Grtz, iamlordx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 nee ik weet ook niet wat er fout ging maar die 3 euro maakt helemaal niks uit Hallo Homerun Om die verzendkosten te compenseren geef ik je er een set van mijn eigen reserve borstriempjes bij en je krijgt er een spiksplinternieuwe regenhoes bij! Het borst riempje wat ik besteld heb zou tweedehands geweest zijn! Dat halen ze gewoon van een rugzak af ! Ook heb ik nog een nieuw set aluminium mestins liggen! Heb je die al ? Ik had er geen rekening mee gehouden dat het bedrag incl die verzendkosten toch nog een klein probleem kon geven of misverstanden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Dus het waren die verzend kosten aahh. En ik hoef er geen mestins bij hoor (bedankt voor het aanbod. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 Dus het waren die verzend kosten aahh. En ik hoef er geen mestins bij hoor (bedankt voor het aanbod. Ja Ik had eerst het bedrag verlaagt naar 50€ Toen nog 10 eraf gedaan ! dan blijven er 40 over en die heb ik geprobeerd via die actie bij elkaar te krijgen! Vooral en als doorslag gevend dat er gevraagt werd of ik hem voor jou wou reserveren .Met alle plezier. De rest weet je .Was alleen vergeten die verz kost in het bedrag door te berekenen! Die had ik ook net zo goed kunnen laten zitten . Zodoende krijg je die nieuwe regenhoes! Mestins gebruik ik toch niet!! Maak er maar iemand blij mee? Al met al ,ik heb dit met plezier gedaan. De volgende keer heb ik misschien weer een rugzak en dan kijken we even wie van de jeugdigen er dan een heel hard nodig heeft. De kans dat het weer een Sting word is klein. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 25 januari 2015 Delen Geplaatst: 25 januari 2015 oke is goed. en ik wil je ngmaals bedanken voor dit alles. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sterredag Geplaatst: 26 januari 2015 Delen Geplaatst: 26 januari 2015 wat een mooi forum hebben we hier toch tussen al het kippenhok en haantjes gedrag door. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 januari 2015 Delen Geplaatst: 26 januari 2015 Precies, opgelost Grtz, iamlordx Nog bedankt voor de Tip om hem voor Homerun te reserveren. Iedere goede daad is er een om over de volgende na te denken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iamlordx Geplaatst: 26 januari 2015 Delen Geplaatst: 26 januari 2015 Nog bedankt voor de Tip om hem voor Homerun te reserveren. Iedere goede daad is er een om over de volgende na te denken Graag gedaan! Je hebt helemaal gelijk Grtz, iamlordx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 30 januari 2015 Delen Geplaatst: 30 januari 2015 De Rugzak staat inmiddels al geruime tijd startklaar voor de Reis naar ?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 ik heb vandaag de tas ontvangen en ik ben er echt super blij mee!!! iedereen nogmaals bedankt voor dit allemaal echt TOP! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 ik heb vandaag de tas ontvangen en ik ben er echt super blij mee!!! iedereen nogmaals bedankt voor dit allemaal echt TOP! Fototjé ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R3mk0 Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 Het is je gegund. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 5 februari 2015 Delen Geplaatst: 5 februari 2015 haha dank je wel @R3mk0 en @Geert die komt eraan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
homerun Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 Hier een fotootje van de rugzak die al weer helemaal bepakt zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 6 februari 2015 Delen Geplaatst: 6 februari 2015 @homerun het loopt comfortabeler als je slaapzak en tent? Onder op hangt. Zwaartepunt zo laag mogelijk houden op hoe veel kilo zit je nu? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.