lewieke Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Vandaag in de krant. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
appelflapje Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Hahaha geweldig! Leuk, thanks voor de post. Groetjes, Appelflapje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bjo1998 Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 haha leuk! .... maar toch effe de leatherman nemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 leuk gevonden, vraag me af of het ook werkt met meer hitte-bestendige materialen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Grappig. Heel leuk. Inventief gevonden. En nu met Herkules draad: http://www.trossen.nl/herkules_18.aspx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nickx Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Geinig....die had ik zelf nog niet bedacht! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lewieke Geplaatst: 24 november 2014 Auteur Delen Geplaatst: 24 november 2014 Lijkt me een mogelijkheid om jezelf eventueel te bevrijden ? @Peerke Met een staalkabel lukt het vast ook niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 @lewieke dan snap je gelijk waarom men bepaalde knopen toepast , want zomaar een willekeurige knoop in een lijn doen daarmee kun je de trekkracht van dat touw behoorlijk mee verkleinen ( bijvoorbeeld bij bergbeklimmen of een last hijsen e .d. ) en waarom zou het niet bij staaldraad werken ? zolang je met dezelfde draad zaagt is er geen probleem , het is gewoon een draadzaag (geen tanjes maar wel genoeg wrijving ) gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wodan Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Lijkt me een mogelijkheid om jezelf eventueel te bevrijden ? @Peerke Met een staalkabel lukt het vast ook niet. Als je zand ter beschikking hebt, misschien wel binnen afzienbare tijd, zonder vrees ik dat het te lang duurt, maar eens testen en je weet het zeker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 @lewieke dan snap je gelijk waarom men bepaalde knopen toepast , want zomaar een willekeurige knoop in een lijn doen daarmee kun je de trekkracht van dat touw behoorlijk mee verkleinen ( bijvoorbeeld bij bergbeklimmen of een last hijsen e .d. ) gr will Dat is ook de reden waarom spanbanden over b.v. een aanhangwagen recht (dat wil zeggen niet gedraaid) moeten worden aangebracht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wafels Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 @Peerke dat klopt , de spanband zou zichzelf door kunnen snijden en de spanning in het materiaal is niet in de lengte van de band waardoor hij ook minder belast kan worden gr will Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 met staalkabel lukt het ook prima, zijn gevallen genoeg gekend van slijtage door wrijving. is gewoon kwestie van tijd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 leuke link:) maar was link dumping niet een beetje "frowned upon"? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 bevat goede informatie, en er valt niet veel meer over te zeggen denk ik? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 bevat goede informatie, en er valt niet veel meer over te zeggen denk ik? Dat hebben andere links ook in mijn mening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roel Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Een nylon of katoenen draad rond een staalkabel werkt niet, never nooit niet... Ik bedoel maar, heb het geprobeerd, tegen beter weten in, maar idd, werkt niet... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast tom666 Geplaatst: 24 november 2014 Delen Geplaatst: 24 november 2014 Had dit gisteren ook gelezen op hln.be Een goed weetje... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elloco999 Geplaatst: 26 november 2014 Delen Geplaatst: 26 november 2014 Een handig trucje om te weten @lewieke, voor als de leatherman kapot/ kwijt/ buiten bereik is Bedankt voor het delen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.