Nonkel Jones Geplaatst: 21 november 2014 Delen Geplaatst: 21 november 2014 Maak een keuze of van het forum af stappen omdat er volgens jou toch alleen maar onzin op staat. ) Je doet me denken aan de mensen die op het moment dat je kritiek op Nederland hebt, zeggen dat je dan maar moet vertrekken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 28 november 2014 Delen Geplaatst: 28 november 2014 http://www.eenvandaag.nl/binnenland/55632/regelgeving_drones_onduidelijk?autoplay=1 Professioneel of hobby? Ben je een hobbyvlieger en wil je gewoon voor de lol met het vliegtuigje de lucht in, dan mag dat zonder ontheffing mits je je maar aan de regels houdt. Zo mag je niet binnen de bebouwde kom vliegen en moet je goed zicht kunnen houden op de drone. Maar wanneer is het voor professionele doeleinden en wanneer is het een hobby? Weten de hobbyvliegers wel wat de regels zijn of zorgen zij daardoor voor veel problemen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 @doom Hobby is voor jezelf en gratis Professioneel is voor anderen en je verdiend er geld mee. Simpel he? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Ik heb uit betrouwbare bronnen omtrent de Sint vernomen dat hij een drone met Camera voor mijn zoontjes heeft aangeschaft ...... of is het speelgoed voor papa. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 Ik heb uit betrouwbare bronnen omtrent de Sint vernomen dat hij een drone met Camera voor mijn zoontjes heeft aangeschaft ...... of is het speelgoed voor papa. Volgens andere berichten ben je rond zijn verjaardag al retour spanje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 29 november 2014 Delen Geplaatst: 29 november 2014 @doom Hobby is voor jezelf en gratis Professioneel is voor anderen en je verdiend er geld mee. Simpel he? Wist ik natuurlijk ook, maar het slaat op het filmpje wat er bij zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Madeliefje Geplaatst: 11 december 2014 Delen Geplaatst: 11 december 2014 Een rechtzaak . http://www.volkskrant.nl/binnenland/mijn-drone-is-een-verlengd-statief~a3809217/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 21 januari 2015 Delen Geplaatst: 21 januari 2015 Boete is vastgesteld op 350 euro. Vliegen binnen de bebouwde kom in de mist zonder direct zicht op het toestel. http://www.telegraaf.nl/binnenland/23585096/__Boete_voor_drone-filmpje_Dom__.html Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jobs Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Vliegen binnen de bebouwde kom in de mist zonder direct zicht op het toestel. Daar sta je met je HD video-verbinding, AI auto-piloot, etc. Dit is het zelfde als een boete voor onvoldoende afstand houden bij het autorijden (`bumperkleven`) terwijl je voertuig hardware aan boord heeft die automatisch de snelheid en afstand constant houdt, inclusief remmen, die beter presteert dan een menselijke chauffeur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Ik denk dat hij de beelden voor veel meer dan 350€ kan verkopen en de publiciteit en reclame staat goed op zijn CV. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast ghostwhiper Geplaatst: 22 januari 2015 Delen Geplaatst: 22 januari 2015 Ben het helemaal met je eens @FincaInSpanje Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.