Ga naar inhoud
GENEGEERD

Maak een goedkope en kleine fire-starter


Tom

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Zag dit op WWW klein en goedkoop, en leuk om te maken.

 

 

ik vraag me toch af, wat nou als je ze ongeveer de helft kleiner maakt of 2/3 kleiner maakt dan degene die hij of zij maakte, dan zou je het kunnen doen dat je het buisje voor de helft doorsnijd en hem dan openbreekt en het dan ( automatisch vrijgekomen ) spul in de fik steekt? dan blijft het waarschijnlijk net iets langer liggen, en dan ben je telkens zeker van je voorraden, dan weet je dus precies hoeveel je nog hebt aangezien je niet telkens precies dezelfde hoeveelheid kan pakken, oké dan verbrand je wel ook plastic, maar anders zou je ook maar blijven zitten met zo'n leeg buisje. Wel een heel leuk idee en ik ga het zeker is een keertje proberen, maar dan wel de iets kleineres, want wanneer ik ze nodig zal hebben weet ik niet of ik de rust kan opbrengen om die katoen er uit te priegelen ( ik zat vooral daarmee ;) ) vandaar dat ik dacht dat je ze beter iets kleiner kan maken, vandaar ook de suggestie in het filmpje dat je ze zo groot mag maken als je zelf wil. Maar bij die andere producten zal ik toch wel een iets grote buisje maken ( dan is het juist frustrerend als ze zo klein zijn:p )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Step one: Put your balls in a bag... :rolleyes:

 

step 3: mix your balls:rolleyes:

 

maar goed er zijn niet heel veel andere manieren om zoiets goed uit te leggen, maar goed, ik ga binnenkort ook zo'n ding proberen. Lijkt me ook zo'n veilig idee om te weten dat je in je BOB bijvoorbeeld een heel doosje vol hebt met alle, toch wat luxere, keuken benodigtheden, een beetje hetzelfde idee als mijn moeder die op vakantie al haar kruidenpotjes meenam;). Maar het is handig spul dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...