Tom Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 Zag dit op WWW klein en goedkoop, en leuk om te maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Keyser Suze Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 Mooie truc maar dit stond al ergens in een vuur topic. Wat mij betreft kan het ook in een ouder draadje...... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Richa Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 Had ik nog niet eerder gezien, bedankt. Ook geinig idee dat je naast watten met petroleum inderdaad alles in zo'n rietje kunt smelten. Handzeep, chloor, baking soda, olijfolie, etc. etc. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vheeswijk Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 Mooie truc maar dit stond al ergens in een vuur topic. Wat mij betreft kan het ook in een ouder draadje...... @Tom : Kijk eens in een ouder draadje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 @Tom dat ga ik met de kids maken, dankje voor het filmpje. Ook die laatste tip is erg handig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 Step one: Put your balls in a bag... EDIT: Ik had hier nog niet aan gedacht. Heb wel dichtgesmolten rietjes (zwarte want die zijn cool) met suiker enzo maar dit kan natuurlijk ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tom Geplaatst: 31 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 @Tom : Kijk eens in een ouder draadje. zeer mooie topic @vheeswijk, komt uw uitleg weer mooi naar voren en erg goed voor degene die uw topic hebben gemist, (waaronder ik ) @Richa petroleum jelly is gewone vaseline bij de Action voor een paar euro het zelfde potje als in de film Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 Zag dit op WWW klein en goedkoop, en leuk om te maken. ik vraag me toch af, wat nou als je ze ongeveer de helft kleiner maakt of 2/3 kleiner maakt dan degene die hij of zij maakte, dan zou je het kunnen doen dat je het buisje voor de helft doorsnijd en hem dan openbreekt en het dan ( automatisch vrijgekomen ) spul in de fik steekt? dan blijft het waarschijnlijk net iets langer liggen, en dan ben je telkens zeker van je voorraden, dan weet je dus precies hoeveel je nog hebt aangezien je niet telkens precies dezelfde hoeveelheid kan pakken, oké dan verbrand je wel ook plastic, maar anders zou je ook maar blijven zitten met zo'n leeg buisje. Wel een heel leuk idee en ik ga het zeker is een keertje proberen, maar dan wel de iets kleineres, want wanneer ik ze nodig zal hebben weet ik niet of ik de rust kan opbrengen om die katoen er uit te priegelen ( ik zat vooral daarmee ) vandaar dat ik dacht dat je ze beter iets kleiner kan maken, vandaar ook de suggestie in het filmpje dat je ze zo groot mag maken als je zelf wil. Maar bij die andere producten zal ik toch wel een iets grote buisje maken ( dan is het juist frustrerend als ze zo klein zijn:p ) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
konijn Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 Step one: Put your balls in a bag... step 3: mix your balls:rolleyes: maar goed er zijn niet heel veel andere manieren om zoiets goed uit te leggen, maar goed, ik ga binnenkort ook zo'n ding proberen. Lijkt me ook zo'n veilig idee om te weten dat je in je BOB bijvoorbeeld een heel doosje vol hebt met alle, toch wat luxere, keuken benodigtheden, een beetje hetzelfde idee als mijn moeder die op vakantie al haar kruidenpotjes meenam;). Maar het is handig spul dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 Ik heb altijd een aantal tampons in m'n edc, en lippenbalsem op petroleumbasis. Werkt ook prima. Maar zoals gezegt, ik ga dit maar eens doen. Altijd leuk om erbij te geven als ik weer eens iemand een goedkope firesteel kado doe Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fragalot Geplaatst: 31 augustus 2014 Delen Geplaatst: 31 augustus 2014 leuke messen, is dat een broodmes op de leger-versie? --- is dat niet het mesje uit de action voor €1 ? zeker geen echte wenger... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.