Mr. Gold Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 We zijn op zoek naar 2 reviewers, eentje die de Pocketboy (zwart)170-10 van Silky onder handen neemt en er een leuke review over gaat schrijven hier op het forum en we zoeken iemand die de rode snoeizaag Pocketboy 130-8 gaat testen en ons laat verrassen wat je er mee kan doen. Wie o wie en waarom? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
carismo Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 Ik heb de pocketboy van Silky al een tijdje op m'n verlanglijstje staan omdat deze metaal als steun in het handvat hebben en dus veel steviger zijn dan andere folders, ook zijn er voor deze vervangbladen beschikbaar en ze snijden/zagen als boter. Deze vouwzagen zijn iets duurder itt tot andere merken maar ze gaan ook veel langer me en het handvat breekt niet zo makkelijk af wat ik met andere folders al heb ervaren. helaas had ik nooit het budget om deze aan te schaffen omdat andere items meer prio hadden. Ik heb wel interesse voor de zwarte 170-10 te reviewen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 14 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 Deal @carismo zou je mij een prive berichtje willen sturen maken we dat in orde voor je. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyronPrps Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 zou graag dan de andere willen testen, gelijk een mooie kans hiervoor als ik de 22e met @ghostwhiper en anderen naar het robinson eiland ga. Ik heb altijd al eentje willen hebben vooral voor het bouwen van natuurlijke shelters maar ook de wat meer uitgebreide bushcraft constructies, en dan vooral of dit beter is dan mijn wetterlings hunters axe. maar wat dat betreft wil ik altijd alles wel testen om gewoon een zo compleet mogelijke bob uiteindelijk te hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Loreen Geplaatst: 14 augustus 2014 Delen Geplaatst: 14 augustus 2014 Ha dat is wel toevallig, mijn buurvrouw loopt al een tijd te zeuren over de boom in mijn achtertuin. Met zo'n snoeizaag zou ik een eind aan dat gezeur kunnen maken! (en als ik een keer niks beters te doen zou hebben, zou ik zelfs een keer die boom kunnen snoeien met die zaag). Oke, misschien is @MyronPrps een betere keuze om reviewer te zijn Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mr. Gold Geplaatst: 15 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2014 zou graag dan de andere willen testen, gelijk een mooie kans hiervoor als ik de 22e met @ghostwhiper en anderen naar het robinson eiland ga. Ik heb altijd al eentje willen hebben vooral voor het bouwen van natuurlijke shelters maar ook de wat meer uitgebreide bushcraft constructies, en dan vooral of dit beter is dan mijn wetterlings hunters axe. maar wat dat betreft wil ik altijd alles wel testen om gewoon een zo compleet mogelijke bob uiteindelijk te hebben Deal. Wil je mij een privé berichtje sturen dan sturen we deze snel naar je op zodat je er los mee kan gaan. Bedankt voor het aanmelden beste mensen en tot de volgende review actie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simurgh Geplaatst: 21 augustus 2014 Delen Geplaatst: 21 augustus 2014 De zagen zijn onderweg! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CrossbowClan Geplaatst: 22 augustus 2014 Delen Geplaatst: 22 augustus 2014 Ik ben zeer benieuwd naar de reviews want we zijn al een tijdje op zoek. De opvouwbare handzagen van de bouwmarkten vind ik teveel heen en weer zwabberen en dat lijkt me niet prettig zagen. Gr. en suc6, Martin. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.