Ga naar inhoud

Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 03/22/14 in alle zones

  1. Heeft iemand al aan een sword step stairs gedacht? Voor de mensen die niet bekend zijn ermee. Dat is een een trap trede vaak in een bocht in de trap die een paar centimeteren hoger is dan de rest. Als je bijvoorbeeld achter volgt jij weet dat die tree iets hoger is maar je achtervolger niet dit heeft als gevolg dat iemand zal struiklen. Omdat je automatisch aanneemt dat elke trede de zelfde hoogte heeft
    1 punt
  2. Met de rolluiken en glasscherven op de muur was de teneur mensen buiten houden en/of vertragen heren. Die ook maar niet gebruiken dus?
    1 punt
  3. Eindelijk is het zover. @Amazing Dree heeft het een en ander in gezaaid, opgekweekt en dan kan ik natuurlijk niet achterblijven om nu eindelijk eens wat bakken te maken waar het in uitgezet kan worden. Nu heeft Dree vrij snel last van haar knieën en dus de vraag of de bakken niet op werkhoogte gezet konden worden. Maar natuurlijk schat, maar dan moet je de vochthuishouding wel goed in de gaten houden, want het water loopt er natuurlijk wel uit. Geen punt. Verder heb ik de poten iets boven de bak laten doorlopen. Zo kun je er makkelijk een plastiek zeiltje over spannen en heb je direct een opkweek kas. De hele bak is van grenen, want ik vind vuren toch net effe te soft. De poten komen uit een balk die ik nog had, de planken heb ik toch maar gekocht. Prachtig hè, dat blanke hout. Het grote voordeel is dus dat je staande je tuin kunt onderhouden, dat slakken minder snel in je sla zullen zitten. Het grote nadeel is dat het een plantenbak is en dus snel uitdroogt. Elke dag van water voorzien dus. We zullen eens kijken of het werkt. De bodem in de bakken bestaat uit Trespa-plaat, dun sterk en rot niet. Ook dat was nog een reststuk en kostte dus niets.
    1 punt
  4. Kijk een automotor is ervoor gemaakt om normaal in de toeren te draaien met een normale gemiddelde belasting . Voor een Scheepsmotor is het een ander verhaal. De motor zal een enorm vermogen moeten leveren aan de schroef. Als diesel motor en schroef goed op elkaar zijn afgestemd dan zal de motor " vol gas" net over de 3000-3400 toeren per minuut moeten komen. Op dat moment vraagt de schoef alle 100% vermogen en koppel van de motor. Ook als je 80% vermogen continue vraagt dan is dat gemiddeld nog steeds erg veel voor een auto motor. Scheepsmotoren hebben o.a aangepaste kleppen en zuigers, maar zijn vaak ook net wat lomper en degelijke gebouwd. Het koelsysteem is ook heel anders als bij automotoren. Bij een scheepsmotor heb je een waterpomp met een Impellor die een primair circuit pompt en mengt met het (koel) water waarin je vaart. Schroefas en motor moeten ook goed uitgelijnd worden. Laat je goed voorlichten! En pas op je geld! Hier kun je je goed en eerlijk laten informeren. http://www.andijkscheepstechniek.nl/ Driehart
    1 punt
×
×
  • Nieuwe aanmaken...