prepper053 Geplaatst: 7 juli 2014 Delen Geplaatst: 7 juli 2014 Ik kwam deze advertentie tegen op Marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/bloembakken/m825962435-moestuinbak-en-bloembak-met-worteldoek-te-koop.html?c=df2f21f683612b45d62c413c0ca719df&previousPage=lr Ik had er zelf nog niet aan gedacht om zo plantenbakken te maken, ideaal voor iemand met een kleine tuin of balkon. [ATTACH=CONFIG]11335[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]11336[/ATTACH] 2 van die moestuin plantenbakken geeft je toch aardig wat ruimte voor planten of zie ik dat verkeerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lindaja Geplaatst: 7 juli 2014 Delen Geplaatst: 7 juli 2014 Deze ook ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 juli 2014 Delen Geplaatst: 7 juli 2014 Ziet er mooi uit al kan je er niet allesin planten volgens mij . Maar beter dan geen moestuin . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Flos Geplaatst: 7 juli 2014 Delen Geplaatst: 7 juli 2014 Deze ook ;-) Dit is een oplossing voor sla eters met een kleine moestuin . Geert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
techie Geplaatst: 7 juli 2014 Delen Geplaatst: 7 juli 2014 Google eens op urban gardening / farming. Er gaat een wereld voor je open. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 7 juli 2014 Delen Geplaatst: 7 juli 2014 Deze ook ;-) Grappig ook hoe het water van boven naar beneden gedirigeerd wordt om te eindigen in de grote bak op de grond Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Heksenboot Geplaatst: 7 juli 2014 Delen Geplaatst: 7 juli 2014 Dat zijn leuke dingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 22 juli 2014 Delen Geplaatst: 22 juli 2014 Je kunt natuurlijk ook balkonbakken oid aan de schutting of wat dan ook hangen, ga zelf binnenkort alle slaplantjes op die manier uitplanten. Wil ook nog een hele muur gaan volhangen met dat soort bakken. De bakken op de foto staan ook hier zeker nog op een to do lijstje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phaelin Geplaatst: 22 juli 2014 Delen Geplaatst: 22 juli 2014 mmm. Volgend voorjaar eens kijken voor op m'n balkon dit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Peerke Geplaatst: 22 juli 2014 Delen Geplaatst: 22 juli 2014 @Zefanja Dit was in het begin mijn opzet. Niet veel. Maar een begin voor een leek zoals ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zefanja Geplaatst: 22 juli 2014 Delen Geplaatst: 22 juli 2014 @Peerke dat zijn ook echt exact dezelfde bakken die ik hier heb hangen. Maar ik denk dat dakgoten (zoals op een eerder foto hier) ook heel goed zouden kunnen passen in balkon-ophang-dingen. Even geen idee hoe die dingen heten. En dan idd een hele muur of een balkon ermee volhangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.