AWOL Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Even een waarschuwing over deze solar douche. Ik had hem aan een haak hangen op mijn balkon maar uiteindelijk was het geheel te zwaar om op zo'n enkel punt te hangen. De plastic buis waaraan de zak hangt is geknikt, vervolgens zijn er rare krachten op de zak gekomen en is, toen het materiaal zachter werd door de warmte, de zak uiteindelijk helemaal van de drager afgescheurd. De zak is verder nog wel intact maar dus niet langer op te hangen. Waarschijnlijk mijn eigen schuld en had ik moeten zorgen dat het gewicht meer werd verdeeld over de hangstok door minimaal twee ophangpunten te gebruiken. Wilde het toch even delen zodat een ander niet dezelfde fout maakt als ik. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
FincaInSpanje Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Als je de bon nog hebt, zou ik hem proberen terug te brengen. Meestal doen ze niet echt moeilijk bij de Lidl. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AWOL Geplaatst: 29 juni 2014 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Als je de bon nog hebt, zou ik hem proberen terug te brengen. Meestal doen ze niet echt moeilijk bij de Lidl. Ja de bon heb ik nog wel maar vind het wel een beetje mijn eigen schuld. In de handleiding staat wel dat je het touw op 2 punten moet bevestigen maar niet dat je het niet op 1 punt mag bevestigen, het is aan de buis duidelijk te zien dat ik dit gedaan heb. Ik zal er eens over nadenken of ik het ga proberen te ruilen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fubar Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Zelfde had ik met een duurdere uitvoering, had hem op een plateautje van een knik ladder gelegd. Daar ligt de zak dan op tijdens het douchen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jens Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Hoe denken jullie over legionella? Ik heb ook zo'n zak, het werkt prima, maar ik ben toch bezorgd over dat opwarmende, stilstaande water. Hij wordt wel goed heet, dat dan weer wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeltaFox Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Af en toe schoonmaken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
prepass Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 Zijn een paar druppels chloor een half uur voordat je 'm gaat gebruiken geen optie? Warmte vermindert de werking van chloor volgens mij, dus mogelijk een druppeltje meer ter compensatie van de warmte. Het is douche water, dus een iets chloorige geur/smaak lijkt me niet echt heel erg.....als je er mega blond haar van krijgt na het douchen, denk ik dat je er iets teveel chloor in hebt gedaan..... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
the_holyman Geplaatst: 29 juni 2014 Delen Geplaatst: 29 juni 2014 @jens, Als je de zak leeg hebt, de stop er niet op doen, en even laten drogen ondersteboven... Kan er ook geen legionella in komen... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jens Geplaatst: 30 juni 2014 Delen Geplaatst: 30 juni 2014 Dank voor de tips! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.